Przetargi.pl
Wsparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco System Inc.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2019-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wsparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco System Inc.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia umowy obejmuje wparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems Inc., będących własnością Gminy Miasta Toruń, które zostały wskazane w załączniku nr 1 do Umowy. Wykonawca oświadcza, że jest producentem lub autoryzowanym przez producenta partnerem serwisowym urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, uprawnionym m.in. do udzielania Wsparcia serwisowego urządzeń, w tym usuwania Awarii poprzez naprawę lub wymianę urządzeń oraz aktualizacji ich oprogramowania, a także prowadzenia Konsultacji na warunkach, określonych w Umowie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1. obejmuje: a) wsparcie serwisowe dla urządzeń i zainstalowanego w nich oprogramowania, b) wsparcie serwisowe, realizowane na bazie świadczeń serwisowych producenta urządzeń, przez cały okres Serwisu, w siedzibie Zamawiającego, dla wszystkich urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, z wyjątkiem urządzeń C3600. Dla urządzeń C3600 Wykonawca zapewni naprawę, bądź wymianę uszkodzonego urządzenia w czasie określonym w § 11 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy, c) wymianę części uszkodzonych jak również kompletnych urządzeń, w ramach naprawy przez Wykonawcę, na nowe, objęte gwarancją producenta, d) diagnostykę Awarii, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykrytych przez Wykonawcę, w czasie umożliwiającym wykonanie naprawy zgodnie z wymogami zawartymi w § 11 ust. 2 pkt 2) wzoru umowy, e) dostarczanie i instalację na żądanie Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania urządzeń, f) zapewnienie pracownikom Zamawiającego dostępu i możliwości pobrania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń objętych Serwisem. Wykonawca upoważni wskazane przez Zamawiającego konta, do dostępu i pobierania oprogramowania z portalu firmy Cisco, g) zapewnienie centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi umożliwia rejestrację zgłoszeń za pomocą kanałów komunikacyjnych wskazanych § 11 ust. 1 wzoru umowy, h) upoważnienie wskazanego konta Zamawiającego, w serwisie producenta, zapewniającego dostęp do pełnej informacji technicznej producenta (w tym o nowych wersjach oprogramowania, urządzeń, dokumentacji) oraz do bazy wiedzy opisującej znane problemy oraz sposoby ich rozwiązywania, i) przedłożenie do protokołu odbioru wymiany/naprawy urządzenia, oświadczenia producenta o wykupieniu wymaganych pakietów serwisowych na cały okres świadczenia serwisu, j) konsultacje w kwestiach konfiguracji i problemów sieciowych na warunkach określonych w § 12 wzoru umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 7 do siwz. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: nr 7/2019 - usługa wsparcia serwisowego dla urządzeń sieciowych Cisco System Inc. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał ) 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). - Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców – załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach