Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-548 Warszawa, Krucza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3750575 , fax. 22 3750501
- Data zamieszczenia: 2020-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
Krucza 5/11D
00-548 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3750575, fax. 22 3750501
REGON: 00124070000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ios.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na utrzymaniu infrastruktury środowiska bazodanowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na utrzymaniu infrastruktury środowiska bazodanowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000, 00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunkiudziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ) b) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp(informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3. Oferta wraz z załącznikiem musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu sieciowego do czasopism elektronicznych wydawanych przez ACS oraz publikowania otwartego w latach 2024-2025 dla nowych uczestników dołączających do konsorcjum akademickiego
Dodano: 2024-06-19 - Usługa dostępu sieciowego do czasopism elektronicznych wydawanych przez ACS oraz publikowania otwartego w latach 2024-2025 dla nowych uczestników dołączających do konsorcjum akademickiego
Dodano: 2024-02-13 - Dostęp do bazy ABI/Inform Collection
Dodano: 2023-08-03 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków gmina Jasieniec – 39 obrębów ewidencyjnych
Dodano: 2023-05-31 - Świadczenie usług polegających na utrzymaniu infrastruktury środowiska bazodanowego na rzecz Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2022-12-27 - Dostęp do bazy danych biofarmaceutycznych
Dodano: 2022-12-20 - Dostęp do bazy danych biofarmaceutycznych
Dodano: 2022-11-03 - Założenie bazy BDOT500 oraz inicjalnej bazy GESUT dla gminy Błędów - 56 obrębów
Dodano: 2022-10-19 - Założenie bazy BDOT500 oraz inicjalnej bazy GESUT dla gminy Błędów - 56 obrębów
Dodano: 2022-09-13 - Założenie bazy BDOT500 oraz inicjalnej bazy GESUT dla gminy Chynów - 62 obręby
Dodano: 2022-08-09