Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego. 2. CPV: 50118110-9 Usługi holownicze; 50118000-5 Usługi w zakresie pomocy drogowej; 63712000-3 Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego. 3. Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności: a. przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b. dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych); c. załadunek i rozładunek pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia; d. zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów i opisanych w dyspozycji; e. holowanie (przewóz i rozładunek) pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję) na parking wskazany przez Zamawiającego (który zostanie wybrany w drodze odrębnego postępowania przetargowego) wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; f. zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; g. Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum, z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług, będzie stanowiła załącznik do zawartej Umowy; h. w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług; i. w trakcie świadczenia usługi przewozu, Wykonawca zobowiązuje się używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie, jako transport; j. w trakcie świadczenia usługi, przejęcie pełnej odpowiedzialności cywilno - prawnej za holowane pojazdy lub ich części, oraz inne przedmioty zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia; k. wykonywanie dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu/ części w protokole zdawczo-odbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy; l. prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego w terminie do 5-go każdego miesiąca wykazu holowanych w okresie minionego miesiąca pojazdów. Wykaz będzie podstawą do wystawienia faktury za usługę holowania/ załadunku/ rozładunku w ramach zawartej umowy. 4. Wykonawca , z którym zostanie zawarta umowa, będzie zobowiązany do: a) wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 3 na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez dyżurnego Jednostki lub innego upoważnionego funkcjonariusza KMP/KPP/KP, uzupełnionej następnie pisemną dyspozycją usunięcia pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą (zał. nr 2 do umowy); b) zapewnienia w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych w ramach Umowy usług wraz z nr tel. kontaktowych stanowić będzie załącznik do Umowy; c) dojazdu do wskazanego miejsca i przystąpienia do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż jedna godzina, licząc od momentu uzyskania informacji, o której mowa w pkt. 4 lit. a); d) wykonywania czynności w zakresie usuwania i transportowania pojazdów bez zwłoki; e) przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane/ przewożone pojazdy samochodowe, motocyklowe lub inne, a także części samochodowe, motocyklowe oraz inne przedmioty pozostawione w pojeździe samochodowym/ motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą; f) zachowania tajemnicy i nie?udzielania osobom trzecim bez zgody Zamawiającego jakichkolwiek informacji stanowiących materiał procesowy dotyczący przewożonych i przechowywanych na polecenie Zamawiającego pojazdów; g) wykonywania dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu/części w protokole zdawczo-odbiorczym; h) sporządzania na koniec każdego miesiąca i przekazywania Zamawiającemu w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca, wykazu holowanych/ przewożonych w tym okresie pojazdów samochodowych/ motocyklowych, części samochodowych/motocyklowych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia. 5. Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako 1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16t. 6. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń). 7. Przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. - maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie brutto przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia w danej części. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w zależności od zdarzeń), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości zawartej umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w § 6 ust. 3 - 5 umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia wartości umowy. 8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom (na mocy art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.). 9. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 10. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części - zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji: Część 1: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp. (Miasto i Gminy: Gorzów Wlkp., Bogdaniec, Deszczno, Lubiszyn, Kłodawa, Santok, Witnica), Część 2: nadzór kompetencyjny: KPP Międzyrzecz (Gminy: Międzyrzecz, Pszczew, Trzciel), Część 3: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin (Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk), Część 4: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice (Gminy: Słubice, Górzyca, Cybinka), Część 5: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra (Miasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór), Część 6: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów (Gminy: Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła), Część 7: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin (Gminy: Świebodzin, Skąpe, Lubrza, Łagów, Szczaniec, Zbąszynek), Część 8: nadzór kompetencyjny: KPP Żary (Gminy: Żary, Jasień, Lipinki Łuż., Lubsko, Brody, Tuplice, Łęknica, Przewóz, Trzebiel) 11. Umowa będzie obowiązywać od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. lub do wyczerpania wartości brutto umowy - (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia); Wykorzystanie wartości brutto umowy przed dniem 31.12.2013r. skutkuje jej wygaśnięciem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagana kwota wadium wynosi 4.444,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta czterdzieści cztery złote 00/100), w tym w podziale na części: Część 1: nadzór kompetencyjny: KMP Gorzów Wlkp. - 976,00 zł Część 2: nadzór kompetencyjny: KPP Międzyrzecz - 122,00 zł Część 3: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin - 380,00 zł Część 4: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice - 452,00 zł Część 5: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra - 1.037,00 zł Część 6: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów - 427,00 zł Część 7: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin - 318,00 zł Część 8: nadzór kompetencyjny: KPP Żary - 732,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 4. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 DO OFERTY ZALECA SIĘ ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK, Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Zespołu ds. Zamówień Publicznych. KSEROKOPIĘ DOKUMENTU ZALECA SIĘ DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM (PODPISEM LUB PARAFKĄ) PRZEZ WYKONAWCĘ LUB OSOBĘ PRZEZ NIEGO UPOWAŻNIONĄ. 7. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli (art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy P.z.p.): a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE: a) jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej nie ma znaczenia, który z członków konsorcjum dokonuje przelewu środków pieniężnych na konto Zamawiającego; b) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji - w jej treści muszą być wskazani wszyscy występujący wspólnie Wykonawcy oraz muszą być zawarte zapisy stwierdzające, że gwarant zapłaci określona kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odmówi podpisania umowy albo jeżeli nie zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub też zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach