Przetargi.pl
Usuwanie i parkowanie pojazdów

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie i parkowanie pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania i prowadzenia parkingu dla pojazdów usuniętych z terenu Miasta Zielona Góra w trybie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 7.1. Zakres czynności wchodzących w skład zlecenia usługi usuwania (bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne) obejmuje: 7.2.1. przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego, 7.2.2.dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu miejsca przebywania pojazdu w czasie nie dłuższym niż 40 minut, 7.2.3.przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu), 7.2.4.załadunek pojazdu (części pojazdu) na zestaw holujący, 7.2.5.uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów, 7.2.6.dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony, 7.2.7.rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy, 7.2.8.przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów, 7.2.9.przedstawianie w Urzędzie Miasta Zielona Góra do 5 dnia każdego miesiąca wykazu pojazdów umieszczonych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim w podziale na tryb usunięcia, zawierający numer dyspozycji usunięcia, datę usunięcia, markę pojazdu, numer rejestracyjny, datę odbioru przez właściciela wraz z kopią dyspozycji usunięcia pojazdu, kopią zgody na wydanie pojazdu oraz dowodem potwierdzenia opłaty przez właściciela 7.2.10.o nieodebraniu pojazdu z parkingu Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek powiadomić Urząd Miasta Zielona Góra oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu pojazdu usuniętego na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym lub 6 miesięcy od dnia przyjęcia pojazdu w trybie art. 50a. 7.3. Prowadzenie parkingu : 7.3.1. z co najmniej czterdziestoma miejscami postojowymi, w tym czterech przystosowanych do postoju pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. 7.3.2. na terenie strzeżonym, oświetlonym z całodobowym dozorem, 7.3.3.ogrodzenie parkingu trwałe - betonowe lub metalowe, 7.3.4.nawierzchnia parkingu powinna być utwardzona. 7.3.5.parking powinien mieć miejsce wydzielone do przetrzymywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych oraz miejsce zabudowane do celów oględzin i zabezpieczenia przeciwko wpływom warunków atmosferycznych, 7.3.6.zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej. 7.4. Do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstępstwem od usunięcia pojazdu. Zakres czynności, które wchodzą w usługę: 7.4.1.dojazd do miejsca zdarzenia - odstąpienie od wykonania usługi. 7.5. Wydawanie pojazdów właścicielowi w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od godziny 8:00 do godziny 16:00. 7.6. Płatność za faktury częściowe odbywać się będzie w terminie min. 14 dni licząc od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. Uwaga: wydłużenie przez Wykonawcę terminu płatności faktury częściowej podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 27.2. SIWZ, z zastrzeżeniem, iż termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. poz. 403)).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach