Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług usuwania i przechowywania pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług usuwania i przechowywania pojazdów z dróg zlokalizowanych na obszarze Powiatu Wrocławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie: a) usuwania na koszt właściciela pojazdu z drogi zlokalizowanej na obszarze Powiatu Wrocławskiego na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu na parking strzeżony, b) prowadzenia całodobowego parkingu strzeżonego, na którym przechowywane będą na koszt właściciela pojazdy usunięte z dróg Powiatu Wrocławskiego, c) do przedmiotu zamówienia zaliczana jest usługa związana z odstąpieniem od usunięcia pojazdu. 2) Usługi, określone w pkt. 1 realizowane będą przez Wykonawcę w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), wydanego na jego podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 ze zm.). 3) Szczegółowy opis realizacji i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące pełnienia obsługi prawnej, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa winien przez okres realizacji zamówienia posiadać aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością od wszystkich zdarzeń, za które mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne na sumę nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto. Opłaconą, aktualną polisę ubezpieczeniową Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także święta) z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej na zasadach odpłatności, tj. według stawek określonych w ofercie Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do bezpiecznego przetransportowania pojazdu usuniętego z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na parking strzeżony, w tym: a) zapewnić niezwłoczny dojazd do pojazdu będącego przedmiotem wydanej dyspozycji, b) w trybie natychmiastowym odstąpić od usunięcia pojazdu na polecenie funkcjonariusza lub pracownika uprawnionego podmiotu, który wydał dyspozycję jego usunięcia (w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu), c) zabezpieczyć pojazd i rzeczy w nim przechowywane od chwili przekazania pojazdu przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, d) załadować pojazd, zabezpieczyć przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, e) świadczyć usługi pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdów pomocy drogowej określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, f) sprawnie przemieścić pojazd na wyznaczony parking, g) rozładować pojazd na parkingu, h) właściwie ustawić pojazd na parkingu, 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowego parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg zlokalizowanych na terenie powiatu wrocławskiego, w tym: a) zabezpieczenia pojazdów i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją, b) umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia procedury likwidacyjnej pojazdów wobec, których orzeczono przepadek na rzecz powiatu a w szczególności udzielania pomocy rzeczoznawcom przy wykonywaniu oględzin pojazdów, c) powiadomienia Zamawiającego oraz podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcy od umieszczenia na parkingu strzeżonym pojazdu usuniętego z drogi zlokalizowanej na terenie powiatu wrocławskiego na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym - o nieodebraniu pojazdu z parkingu przez właściciela lub osobę upoważnioną do odbioru pojazdu, d) wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru tj. osobie wskazanej w zezwoleniu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycje usunięcia pojazdu lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe). Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono Wykonawcy: a) zezwolenie na odbiór pojazdu wystawione przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu - o ile było wymagane, b) dowód uiszczenia na rachunek Powiatu Wrocławskiego (nazwa rachunku bankowego: Powiat Wrocławski, ul. T. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, numer rachunku: 45150017931217900214230000) lub w kasie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, naliczonej przez Wykonawcę opłaty za usunięcie pojazdu i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym, która to opłata stanowi całkowity dochód powiatu. Przy czym za datę uiszczenia opłaty przyjmuje się datę dokonania operacji kasowej lub datę dokonania operacji w banku. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: a) archiwizowania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu niniejszej umowy i przechowywanie jej przez cały okres obowiązywania umowy a w przypadku pojazdów przechowywanych na parkingu strzeżonym po upływie terminu określonego w § 8 niniejszej umowy przez cały okres przechowywania do momentu odebrania pojazdu z parkingu przez osobę upoważnioną lub zakończenia postępowania likwidacyjnego, b) na pisemne żądanie udostępnić ją Zamawiającemu, 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu e-mailem codziennie do godz. 9.00 informację o każdej dyspozycji usunięcia pojazdu, którą zrealizowano lub odstąpiono od jej wykonania w przeciągu ostatnich 24 godzin na adres komunikacja@powiatwroclawski.pl, 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu do 5-go dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym obejmującym ostatni miesiąc kalendarzowy: a) zbiorczego wykazu pojazdów usuniętych z dróg powiatu wrocławskiego i nie odebranych z parkingu w terminie do ostatniego dnia miesiąca sprawozdawczego wraz z kopiami dyspozycji usunięcia pojazdów, b) zbiorczego wykazu pojazdów usuniętych z dróg powiatu wrocławskiego i odebranych z parkingu w terminie do ostatniego dnia miesiąca sprawozdawczego, wraz z kopią(mi) dowodów wpłaty przyjętych przez Wykonawcę od właścicieli lub użytkowników pojazdów podlegających zwrotowi, kopiami dyspozycji usunięcia pojazdów oraz kopiami zezwoleń na odbiór pojazdów z parkingu - o ile były wymagane, 7) Wykonawca zobowiązany jest do: a) naliczania opłat obciążających właściciela pojazdu za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w art. 130 a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym, które to opłaty stanowią całkowity dochód powiatu, b) naliczania obciążających właściciela pojazdu kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od usunięcia pojazdu i egzekwowania ich bezpośrednio od właściciela pojazdu,- według stawek określonych w obowiązującej Uchwale Rady Powiatu Wrocławskiego w sprawie wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokość kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu jeżeli przed wydaniem decyzji usunięcia pojazdu lub w trakcie usuwania ustaną przyczyny jego usunięcia. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie realizacji zamówienia przed dostępem osób nieupoważnionych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.). 9) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania danych osobowych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w ramach wykonywanego zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązany jest do pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za usuwanie i przechowywanie pojazdów oraz ich części i innych rzeczy na parkingu strzeżonym w trakcie świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach