Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.

Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-805 Warszawa, Chmielna 132/134
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
    Chmielna 132/134
    00-805 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 364760520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług sprzątania powierzchni biurowej w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o. przy ul. Chmielnej 132/134 w Warszawie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia opisane zostały w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 4 500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100);2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku bankowego Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1494 9720 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr PZP/2022/23/WNP-000723”.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2)-4), Wykonawca przekazuje wraz z ofertą zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, zostanie odrzucona.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeśli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, na rzecz tego samego odbiorcy, co najmniej 1 (jedną) usługę w ramach tej samej umowy, polegającą na świadczeniu usług sprzątania, której przedmiotem jest utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, o powierzchni sprzątania co najmniej 1 000 m2, przez okres kolejnych co najmniej 12 miesięcy.W przypadku wykazywania w ramach ww. usługi, która jest nadal wykonywana, okres min. 12 miesięcy należytego świadczenia usługi musi przypadać przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać spełnianie ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach