Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez prokuratury okręgu zielonogórskiego.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-332 Zielona Góra, Partyzantów
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 329 17 00, , fax. 683 291 713
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    Partyzantów 42
    65-332 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 329 17 00, , fax. 683 291 713
    REGON: 44800000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków zajmowanych przez prokuratury okręgu zielonogórskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości w obiektach zamawiającego oraz terenów zewnętrznych bezpośrednio przyległych do budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, opisane w SIWZ. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem: 1/ Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze i Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42; 2/ Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, 3/ Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, 4/ Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, 5/ Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11, 6/ Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, 7/ Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17. Szczegółowy zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania ogólne związane z przedmiotem zamówienia: 1/ wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego; 2/ wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia stałego nadzoru nad osobami, które będą świadczyć przedmiotowe usługi i odpowiada za jakość świadczonej usługi; 3/ wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów w zakresie ochrony osób i mienia, bhp, ppoż. oraz przepisów porządkowych obowiązujących w obiektach zamawiającego; 4/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe wypadki naruszenia przepisów przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy; 5/ wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu, które powstały w wyniku nienależytego wykonywania obowiązków określonych w niniejszej specyfikacji; 6/ wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie realizacji przedmiotu umowy, w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków wraz z zachowaniem wszystkich rygorów wynikających z obowiązujących przepisów prawa; w przypadku naruszenia przez pracownika wykonawcy tajemnicy, wynikającej z wykonywanych obowiązków służbowych, zamawiający może zażądać od wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika z realizacji usługi; 7/ wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu imiennych list osób przewidzianych do realizacji usług wraz z informacją dot. zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczeniem o niekaralności, a każdorazowe zmiany osób winny być wcześniej (najpóźniej dzień przed zmianą) zgłoszone w formie pisemnej kierownikowi jednostki, w której zmiana nastąpi; 8/ zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również, w uzasadnionych przypadkach, żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym; 9/ zamawiający w porozumieniu z wykonawcą mogą wprowadzić dodatkowe obowiązki wynikające z bieżących potrzeb; 10/ wykonawca zapewni wykonywanie prac na terenie obiektów zamawiającego wyłącznie przez osoby, które nie były skazane za przestępstwa umyślne; 11/ wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za jakość, należytą staranność, a także za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia; 12/ wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych; 13/ usługa w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych może być realizowana w każdy dzień roboczy po godzinie 13:00 z wyjątkiem pomieszczeń, w których usługa może być wykonywana jedynie w obecności pracownika; 14/ zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin wykonywania usług będących przedmiotem umowy; 15/ zamawiający zastrzega sobie prawo zaprzestania korzystania z usług w lokalizacjach wymienionych w SIWZ, jeżeli w skutek zmian organizacyjnych (zmiany siedziby, podziału jednostki, połączenia, likwidacji) nastąpi likwidacja jednostki w tej lokalizacji; 16/ w przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki: a/ zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej; b/ zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. Zaleca się w celu uzyskania wszelkich informacji potrzebnych do przygotowania oferty, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów zamawiającego oraz zapoznał się z systemami zabezpieczenia technicznego, a zamawiający zapewni potencjalnym wykonawcom możliwość wejścia na teren obiektów i udostępni informacje niezbędne do sporządzenia oferty; termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie z zamawiającym. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy za pomocą własnego sprzętu, własnych środków czystości i środków chemicznych, worków na śmieci oraz urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Niniejszym zamówieniem nie jest objęty zakup mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych. Należy to do obowiązków zamawiającego. Pracownicy wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania opieki nad mieniem zamawiającego, znajdującym się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczania pomieszczeń przed dostępem osób postronnych w czasie prowadzenia prac, niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii. Pracownicy wykonawcy będą zobowiązani, opuszczając sprzątane pomieszczenia, wyłączyć światło, zamknąć okna i drzwi, chyba, że zamawiający wydał inne dyspozycje. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich zmianach w treści polisy ubezpieczeniowej. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Termin płatności faktury VAT - 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, odpowiednio dla każdej części zamówienia: 1/ dla części I – 5 300,00 zł, 2/ dla części II – 1 500,00 zł, 3/ dla części III – 1 400,00 zł, 4/ dla części IV – 1 100,00 zł, 5/ dla części V – 1 400,00 zł, 6/ dla części VI – 1 700,00 zł, 7/ dla części VII – 1 700,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: : 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BGK 12 1130 1222 0030 2049 3390 0001 z adnotacją: „Wadium - Zamówienie publiczne, PO VII WB 261.4.2020”. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium nastąpi zgodnie zapisami określonymi w ustawie Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. W przypadku braku tej informacji, zamawiający uzna, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji. 2/ Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3/ Wykonawca wraz z ofertą składa pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile jest to konieczne i nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4/ Wykonawca wraz z ofertą składa oryginał gwarancji/poręczenia, jeśli wnosi wadium w formie innej niż pieniężna. 5/ W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach