Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem w tym pranie bielizny szpitalnej

Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2218616 , fax. 017 2218929
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
    ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54 54
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 017 2218616, fax. 017 2218929
    REGON: 69069211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem w tym pranie bielizny szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia obejmie: a) pranie i dezynfekowanie oraz suszenie, - bielizny pościelowej ze Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Młp. oraz Zakładu Opiekuńczo Pielęgnacyjnego w Sędziszowie - odzieży ochronnej personelu medycznego (fartuchy i ubrania lekarskie) - pidżam, podomek - kocy (wymaga się w ostatnim cyklu prania zastosowania środków zmiękczających i antystatycznych) - pokrowcy na materace - ręczników - firan , obrusów, ścierek - poduszek kołder - materacy - innych asortymentów nie wymienionych powyżej b) odbioru asortymentu przeznaczonego do prania własnym transportem i na własny koszt z placówek wytypowanych przez Zleceniodawcę wg harmonogramu. (Szczegółowy wykaz placówek oraz harmonogram pobierania i zwrotu zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. c) maglowanie lub prasowanie d) prasowania fartuchów lekarskich oraz uzupełniania braków guzików oraz dokonywania ich naprawy (zszywanie, łatanie) e) reperowanie uszkodzonej bielizny i pościeli, łatanie niewielkich dziur f) prowadzenia obowiązkowej dokumentacji przeznaczonych do prania wyrobów (paragony przyjęć, sporządzanie wykazu ilościowego w kilogramach na poszczególne placówki ZOZ), g) dostarczania opakowań (worków na brudną bieliznę) h) rozwożenia zapakowanych wyrobów po wykonaniu usługi do poszczególnych placówek własnym transportem i na własny koszt. i) przyjęcia zlecenia wykonania usługi telefonicznie lub faxem,) j) ubezpieczenia przyjętego mienia od ognia i kradzieży (również w czasie transportu),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. e) Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) Jest niezgodna z ustawą 2) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt.3 Pzp 3) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Zawiera błędy w obliczaniu ceny 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp. 8) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt.1-3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionych warunków przebiegać będzie w formie (spełnia- nie spełnia). W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia: 1. Oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem wolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Opinię sanitarna wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U.213, poz. 1568 z późn. zm.- posiada barierę higieniczną ) stwierdzająca możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej. 7. Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania zamówienia do transportu bielizny brudnej i czystej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozropczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach