114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6771500, 6771513 , fax. 016 6784971
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Słowackiego 85 85
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6771500, 6771513, fax. 016 6784971
REGON: 65009059200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ziemiopłodów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis części zamówienia: Pakiet 1. Ogórek świeży, Pakiet 2. Ogórek kiszony, Pakiet 3. Pomidor, Pakiet 4. Sałata zielona, Pakiet 5 Zielona cebulka, Pakiet 6. Pieczarka świeża, Pakiet 7. Rzodkiewka, Pakiet 8. Kapusta kiszona, Pakiet 9. Cytryny , Pakiet 10.Koperek zielony, Pakiet 11.Botwina , Pakiet 12.Kalarepa, Pakiet 13.Rabarbar, Pakiet 14.Pomarańcze, Pakiet 15.Zielona pietruszka. Zestawienie ilości ziemiopłodów dla poszczególnych pakietów przedstawia Załącznik Nr 3 do Specyfikacji, stanowiący jednocześnie Formularz cenowy. Każda z pozycji asortymentowych Załącznika Nr 3 zostanie oceniona oddzielnie - jako ocena za poszczególny Pakiet. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy , 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie posiada potencjału technicznego i nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Dla osób fizycznych prowadzących działalność rolniczą - kopia dokumentu tożsamości potwierdzona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr3 im. Św. M. M. Kolbego w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 169a w okresie od 01.09.2016 roku do 31.07.2017 roku.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawy warzyw, warzyw przetworzonych, jabłek i ziemniaków
Dodano: 2016-07-05 - SPZZOZ.NT.III.382-19/15 Dostawa owoców i warzyw dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr3 im. Św. M. M. Kolbego w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 169a w okresie od 01.09.2015 roku do 31.07.2016 roku
Dodano: 2015-07-23 - Dostawy warzyw, warzyw przetworzonych, jabłek, ziemniaków, jaj i mleka w proszku
Dodano: 2015-06-12 - Dostawy warzyw, owoców i jaj
Dodano: 2014-09-05 - Dostawy warzyw, owoców i jaj
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa warzyw i owoców dla DPS w Sośnicy
Dodano: 2013-11-27 - Dostawy warzyw, warzyw przetworzonych, jabłek, ziemniaków i jaj
Dodano: 2013-08-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr3 im. Św. M. M. Kolbego w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 169a w okresie od 02.09.2013 roku do 31.07.2014 roku.
Dodano: 2013-08-14