Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku.

Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4067800, 0608492885 , fax. 077 4067800
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 14 14
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4067800, 0608492885, fax. 077 4067800
    REGON: 53244846700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług pralniczych obejmujących dezynfekcję chemiczno-termiczną bielizny, dezynfekcję komorową materacy oraz przedmiotów nie nadających się do chemiczno-termicznej dezynfekcji w procesie prania (np. poduszki, kołdry), moczenie, maglowanie, prasowanie, bieżące naprawy krawieckie( naprawy zaszywania, cerowania, przyszywania guzików, troczków, zamków błyskawicznych), segregację bielizny czystej z zachowaniem podziału na asortyment, komórkę przeznaczenia, pakowanie w worki oraz transport bielizny fasonowej w pozycji wiszącej, pakowanie, znakowanie oraz transport, bielizny szpitalnej będącej własnością Zamawiającego, (pod pojęciem bielizny szpitalnej należy rozumieć wszystkie rzeczy, które należy prać tzn. pościel, ubrania, koce, firany, zasłony ręczniki, ubrania ochronne itp.) zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej Dz. U. Nr 213 poz. 1568, z późn. zmianami). Szacunkowa średnia ilość roczna suchego prania wynosi około 80400 kg w okresie 2 lat, a w skali jednego miesiąca ustala się na około 3350 kg. Do obciążenia będzie liczony każdy 1 kg prania już wypranego, czystego i suchego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: a. iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu c. iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: -Oferent musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 zadań o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w cz. I SIWZ zamówienia (świadczenie usług pralniczych na rzecz jednostek służby zdrowia prowadzących działalność w zakresie lecznictwa zamkniętego - oddziały szpitalne) na łączną kwotę min. 200.000,00 zł, -Oferent musi posiadać osoby zdolne lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do realizacji zamówienia oraz gwarantujących prawidłowy nadzór nad przebiegiem całego procesu związanego z wykonywaniem usługi -Oferent musi posiadać aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług transportowych w zakresie transportu pościeli, bielizny i odzieży szpitalnej -Oferent musi posiadać aktualne pozwolenie/opinię Powiatowego Inspektora Sanitarnego na pranie bielizny i odzieży szpitalnej d. iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. Wykonawca musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 i ust 2 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami. 2. Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia, nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć (na załączniku Nr 2 do siwz) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa w poniższej: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b) aktualne pozwolenie,opinia Powiatowego Inspektora Sanitarnego na pranie bielizny i odzieży szpitalnej. c) odpowiednie zaświadczenie o dopuszczeniu do używania samochodu do przewozu bielizny brudnej i czystej, którym będą świadczone usługi na rzecz zamawiającego wydane przez odpowiednie służby sanitarno - epidemiologiczne d)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (usługi pralnicze dla jednostek służby zdrowia dla jednostek służby zdrowia) i wartością (min. dwa zadania o wartości 200tys zł łącznie) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń jakimi dysponuje wykonawca w celu zrealizowania niniejszego zamówienia (gwarantujący wykonanie przedmiotowego zamówienia głównie pralnice, mgle, suszarki itp..- nie należy uwzględniać sprzętu drobnego w wykazie - złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr V do SIWZ f)ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku oferentów nie posiadających ubezpieczenia, promesa firmy ubezpieczeniowej na zawarcie umowy w zakresie przewidzianym niniejszym postępowaniem g)Zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania h)Wykaz środków piorących jakich Oferent będzie używać w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z świadectwami dopuszczenia i certyfikatami zgodności (CE) i)oświadczenie o posiadaniu automatycznej myjni pojemników i wózków służących do transportu brudnej bielizny j)oświadczenie o zastosowaniu bariery higienicznej, rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników tych dwóch stref k)oświadczenie o posiadaniu komory dezynfekcyjnej l)dozowania środków piorących i dezynfekujących z pełną kontrolą przebiegu procesu dezynfekcji oraz korektą wartości Ph w ostatnim płukaniu m)oświadczenie o posiadaniu automatycznej stacji dozowania środków piorących i dezynfekujących z pełną kontrolą przebiegu procesu dezynfekcji oraz korektą wartości Ph w ostatnim płukaniu n) załączenia schematu oraz opisu cyklu technologicznego 3.Ponadto oferent musi spełnić pozostałe warunki SIWZ -Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszych SIWZ jako wyłącznej podstawy przetargu. -Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z dostarczoną Specyfikacją Istotnymi Warunkami Zamówienia, a także zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. -Oferent ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. -Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. Rozdziału III, składa odpowiedni dokument, bądź dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie rozpoczęto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości Oferenta, - nie orzeczono wobec Oferenta zakazu ubiegania się o zamówienie, - Oferent nie ma zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Jeżeli w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. -Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 3 i 4 składane są w formie odpisu, wypisu, lub wyciągu przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. -Termin wystawienia dokumentów został podany w tabeli -Rozdział III. W przypadku braku wskazania ważności danego dokumentu, uznaje się złożony dokument jest aktualny. -Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności zgodnie z art. 297 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 ze zm.) i zgodnie z art. 24 ust. 2.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania. -W przypadku, gdy informacje wpisywane w określone pozycje poszczególnych załączników nie dotyczą Oferenta, wówczas Oferent winien wprowadzić w tych miejscach zapis: nie dotyczy. -Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. -Oferenci przedstawią oferty zgodne z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. -Oferty mogą być napisane tylko w języku polskim, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem drukowanym pismem oraz podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Oferentów. -Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, będą ponumerowane oraz zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę. Podpisane i ponumerowane powinny również być wszystkie załączniki do oferty. -Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile umocowanie w tym zakresie nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony szczegółowo formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 oraz załącznik nr 1a do SIWZ. 2.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające wiarygodność prawną Oferenta: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b)Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone przez notariusza za zgodność z oryginałem do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w ppkt a) i z niego wynika pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo do złożenia oferty wspólnej złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. Do niniejszych pełnomocnictw nie ma zastosowania Ustawa o opłacie skarbowej, tym samym nie ma obowiązku wniesienia przez Oferenta opłaty skarbowej; c)Zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania. d)oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 19 poz. 177, z późn. zmianami), załącznik nr 2, e)wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, (załącznik nr 3) wraz z co najmniej dwoma referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. III-1); f)zaparafowane istotne warunki umowy - załącznik nr 4. g)ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku oferentów nie posiadających ubezpieczenia, promesa firmy ubezpieczeniowej na zawarcie umowy w zakresie przewidzianym niniejszym postępowaniem. h)aktualne pozwolenie,opinia Inspektoratu Sanitarnego na pranie bielizny i odzieży szpitalnej. i)Wykaz środków transportu wykorzystywanych do realizacji zamówienia wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o dopuszczeniu do używania samochodu do przewozu bielizny brudnej i czystej, którym będą świadczone usługi na rzecz zamawiającego wydane przez odpowiednie służby sanitarno - epidemiologiczne, złożone wg wzoru podanym na załączniku nr 8 do SIWZ; j)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń jakimi dysponuje wykonawca w celu zrealizowania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (gwarantujący wykonanie przedmiotowego zamówienia głównie pralnice, magle, suszarki itp.- nie należy uwzględniać sprzętu drobnego w wykazie - złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ ) k)Wykaz środków piorąco-dezynfekujących wykorzystywanych do wykonywania zamówienia wraz ze świadectwami dopuszczenia i certyfikatami zgodności (CE) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ l)Wykaz podwykonawców wykorzystanych do wykonania niniejszego zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ m)oświadczenie: o posiadaniu przez Oferenta, lub pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających potencjał techniczny o automatycznej myjni pojemników i wózków służących do transportu brudnej bielizny, o zastosowaniu bariery higienicznej, rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników tych dwóch stref, o posiadaniu komory dezynfekcyjnej, o posiadaniu automatycznej stacji dozowania środków piorących i dezynfekujących z pełną kontrolą przebiegu procesu dezynfekcji oraz korektą wartości Ph w ostatnim płukaniu, złożone na załączniku nr 10 do SIWZ. n)załączenie schematu oraz opisu cyklu technologicznego o)Oświadczenie zawierające wyszczególnienie zastrzeżonych informacji (dokumentów) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania z podaniem ich rodzaju oraz numeru strony oferty, na której są zawarte, w przypadku, gdy oferent dokonuje zastrzeżenia. p)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty: oświadczenie z art. 22 i 24; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wypis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych; wykaz zrealizowanych zadań (doświadczenie zawodowe); wykaz urządzeń niezbędnych do zrealizowania zamówienia. Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. Rozdziału III, składa odpowiedni dokument, bądź dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie rozpoczęto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości Oferenta, - nie orzeczono wobec Oferenta zakazu ubiegania się o zamówienie, - Oferent nie ma zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 3 i 4 składane są w formie odpisu, wypisu, lub wyciągu przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 6.Termin wystawienia dokumentów został podany w tabeli -Rozdział III. W przypadku braku wskazania ważności danego dokumentu, uznaje się złożony dokument jest aktualny. 7.Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności zgodnie z art. 297 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 ze zm.) i zgodnie z art. 24 ust. 2.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania. 8.W przypadku, gdy informacje wpisywane w określone pozycje poszczególnych załączników nie dotyczą Oferenta, wówczas Oferent winien wprowadzić w tych miejscach zapis: nie dotyczy. 9.Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 10.Oferenci przedstawią oferty zgodne z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. 11.Oferty mogą być napisane tylko w języku polskim, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem drukowanym pismem oraz podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Oferentów. 12.Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, będą ponumerowane oraz zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę. Podpisane i ponumerowane powinny również być wszystkie załączniki do oferty. 13.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile umocowanie w tym zakresie nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach