Przetargi.pl
Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Kędzierzynie - Koźlu.

Miejski Zakład Komunikacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Kozielska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4835252 , fax. 077 4833591
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny
    ul. Kozielska 2 2
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 4835252, fax. 077 4833591
    REGON: 53054008555209
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkk-kozle.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Kędzierzynie - Koźlu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Kędzierzynie - Koźlu w ilości ok. 115 tys. litrów. Ilość oleju opałowego podana jest szacunkowo i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: - gęstość w temperaturze 15 ?C: max. 855 kg/m?, - wartość opałowa, nie niższa niż: 42,5 MJ/kg, - lepkość kinematyczna w temp. 20 ?C, nie niższa niż: 3,00 mm?/s, - temperatura zapłonu, nie niższa niż: 69 ?C, - zawartość siarki, nie wyższa niż: 0,2 %(m/m), - zawartość wody, nie więcej niż: 300 mg/kg, - zawartość zanieczyszczeń stałych, nie więcej niż: 24 mg/kg, - pozostałość po spopieleniu, nie więcej niż: 0,003 %(m/m), - pozostałość po koksowaniu 10% pozostałości destylacyjnej, nie więcej niż: do 0,03 %(m/m).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6500 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) za całość zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie złożonej oferty oraz załączonych do niej wymaganych dokumentów i oswiadczeń wskazanych w SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu szczegółowo określa rozdział VI SIWZ. 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zaakceptowany bez uwag i zastrzeżeń załączony do SIWZ wzór umowy na dostawę oleju opałowego lekkiego - w tym zawarte w nim warunki płatności - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (w tym pełnomocnictwo osób reprezentujących wspólników lub reprezentujących Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy - w przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako konsorcjum). 7. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1 - 8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały należycie wykonane, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkk-kozle.com.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach