Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych ogłasza przetarg
- Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Celna 23
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 7473031 , fax. 0-95 7472274
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych
ul. Celna 23 23
74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-95 7473031, fax. 0-95 7472274
REGON: 00029492900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps.powiatmysliborski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej obejmujących w szczególności: - pranie bielizny pościelowej i łazienkowej, - pranie firan, zasłon, obrusów, serwet, - pranie koców, materacy, poduszek, kołder i narzut, - pranie odzieży ochronnej, - transport od i do zamawiającego własnym transportem przystosowanym do - realizacji tej usługi zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej w cyklu co najmniej 2 razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i czwartek do godz. 15:00. - prasowaniu, - maglowaniu, - sortowaniu, - dezynfekcji, - wykonywaniu drobnych napraw : - przyszywanie guzików - naprawa zamków, napów, troczków - zszywanie rozdarć - odbarwianie. Ogólna ilość materiałów przeznaczonych do prania w skali jednego roku około 45 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 931000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca winien dysponować pralnią spełniającą wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. nr 213, poz.1568) lub rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000. poz. 469). 2.2 Wykonawca winien dysponować oddzielnymi środkami transportu dla brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z brudną bielizną. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.2. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą -spełnia - nie spełnia-
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna opinia sanitarna wydana przez właściwego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, potwierdzająca spełnianie wymogów: rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. nr 213, poz.1568) lub rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40 z dnia 19.05.2000. poz. 469). 2.1. Aktualna opinia sanitarna wydana przez właściwego Inspektora Sanitarnego dotycząca środków transportu. 2.Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następującego oświadczenia : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie, że stosowana przez oferenta technologia prania i stosowane środki piorące, jest zgodna z obowiązującymi przepisami. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.powiatmysliborski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pralniczych i drobnych napraw krawieckich przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz dezynfekcji obuwia na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy: 100/WOG/U/Mund./15.
Dodano: 2015-11-26 - Przetarg nieograniczony na usługi pralnicze dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie
Dodano: 2014-03-14 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Myśliborskiego
Dodano: 2013-12-03 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Dodano: 2012-12-13 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Dodano: 2012-12-04 - Świadczenie usług pralniczych dla domów studenckich i hoteli asystenckich Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
Dodano: 2012-11-20 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Dodano: 2012-09-28 - Świadczenie usług w zakresie prania i dezynfekcji dla SPZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2012-08-22 - Świadczenie usług w zakresie prania i dezynfekcji dla ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2011-12-16 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
Dodano: 2011-12-06