Przetargi.pl
4/POKL/09

Zakład Karny Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, ul. Zamkowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4326600 , fax. 091 4326604
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nowogard
    ul. Zamkowa 7 7
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4326600, fax. 091 4326604
    REGON: 00032041400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4/POKL/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ; usługa w postaci przeprowadzenia kursu pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego. Szkolenie winno obejmować ok. 30 godzin lekcyjnych - podstaw obsługi komputera i ok. 40 godzin lekcyjnych nauki programu do obsługi magazynu (1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych) 2. Program szkolenia winien zawierać: wiadomości z zakresu podstaw obsługi komputera oraz programu do obsługi magazynu, a w szczególności: 1.BHP na stanowisku komputerowym; 2.Informacje o komputerze - elementy systemu komputerowego (urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne, jednostka pamięci i pamięć masowa, oprogramowanie); 3.Wprowadzenie do systemu WINDOWS (m. in. główne elementy systemu; pliki,foldery,drzewo folderów - zarządzanie plikami i dyskami; tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów; dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu); 4.Edytor tekstu (m. in. wprowadzenie tekstu, wybieranie różnych opcji pisania, korzystanie z pasków narzędzi; zaznaczenie, przenoszenie i kopiowanie tekstu; otwieranie i zapisywanie dokumentów; formatowanie tekstu; wstawianie do tekstu rysunków,wzorów z innych obiektów; drukowanie dokumentów, ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia, podgląd wydruku; sprawdzanie pisowni i gramatyki; tworzenie nagłówków i stopek; korzystanie z szablonów i formularzy; tworzenie i formatowanie tabel.) ; 5.Arkusz kalkulacyjny (m. in. zapoznanie z oknem i paskami narzędzi , poruszanie się po skoroszycie i arkuszu roboczym; wprowadzenie i usuwanie danych; otwieranie i zapisywanie pliku skoroszytu; auto uzupełnianie i auto wypełnianie; kopiowanie i wklejanie; przenoszenie i usuwanie komórek i arkuszy; projektowanie skoroszytu - nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek; pisanie podstawowych formuł dokonujących obliczeń na danych; sortowanie danych; prezentowanie danych - tworzenie wykresów; drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych) 6.Obsługa dowolnego programu magazynowego (m. in. zasady właściwego przechowywania towarów, gospodarka magazynowa - zapoznanie z dokumentacją magazynowa i handlową,zasady wystawiania dokumentów magazynowych, otwierania, zapisywania i dokonywania korekt w dokumentach, fakturowanie, rejestracja transakcji, prowadzenie kartotek kontrahentów i wprowadzenie do niej zmian, prowadzenie kartotek towarów oraz wprowadzanie do niej zmian, sporządzanie raportów i zestawień, drukowanie powyższych dokumentów, itp.); 3. W ramach prowadzonego kursu pn. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 1)niezbędnych materiałów dydaktycznych; 2)odpowiedniego programu magazynowego posiadającego licencję; Wykonawca powinien przed rozpoczęciem szkolenia powinien dostarczyć Zamawiającemu program komputerowy celem instalacji. 4. Całkowity koszt materiałów określonych w ust. 3 winien kształtować się do 40 % wartości kursu. 5. W ramach prowadzonego kursu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom szkolonym ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 6. W ramach prowadzonego kursu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom skierowanym na kurs profilaktycznych badań lekarskich. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień do pracy w zawodzie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt. 5 niniejszej specyfikacji 6)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 7)Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8)Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4.oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 5.wzór umowy załącznik nr 2. 6.wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych), Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2.wykonawców którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3.wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4.wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5.wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust 3. Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1.jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 5.zawiera błędy w obliczeniu ceny, 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 7.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach