Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-361 Warszawa, ul. Przemyska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8221124 , fax. 022 8176463
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
    ul. Przemyska 11 11
    02-361 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8221124, fax. 022 8176463
    REGON: 00200489300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsochota.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy (CPV 98370000-7) na zasadach określonych w załączniku do uchwały Nr LX/1840/2009 Rady m.st. Warszawy z dnia 27.08.2009 r. Usługi te obejmują: 1.Załatwienie w imieniu zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonemi pogrzebem (odbiór pisemnego zlecenia od zamawiającego, uzyskanie karty zgonu oraz aktu zgonu, dopełnienie formalności związanych z zakupem przez OPS miejsca pochówku, uiszczeniem opłat za zachowanie praw do grobu itp.). 2.Odbiór zwłok z miejsca wskazanego przez zamawiającego i ich transport na terenie Warszawy oraz na cmentarz. 3.Przechowanie zwłok w chłodni (w miarę potrzeb). 4.Zakup i transport najtańszej trumny sosnowej wraz z podstawowymi akcesoriami 5.Przygotowanie ciała do pochówku. 6.Włożenie ciała do trumny. 7.Transport trumny z ciałem na terenie cmentarza. 8.Pochowanie zwłok do grobu pojedynczego 9.Zakup i ustawienie tabliczki nagrobkowej. 10.Zakup i ustawienie symbolu religijnego. 11.Zapewnienie częściowej posługi liturgicznej (odprowadzenie od bramy cmentarza i modlitwa nad grobem) zgodnie z wyznaniem zmarłego. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ceny miejsca grzebalnego oraz czynności kancelaryjno-terenowych cmentarza 3.Przewidywana liczba usług pogrzebowych w okresie obowiązywania umowy - do 52.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983700007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku mają zastosowanie przepisy art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale 4 SIWZ. Ocena spelniania warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia. W przypadku gdy Wykonawcy nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub gdy złożą dokumenty błędne (np. w niewłaściwej formie, nieaktualne, bez podpisu) - Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Jeśli Wykonawca złoży dokument prawidłowy pod względem formalnym, lecz jego treść nie potwierdzi spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do specyfikacji. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w oświadczeniu, do oferty należy dołączyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub uaktualnionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na okres obowiązywania umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązanie do zawarcia takiego ubezpieczenia przed podpisaniem umowy, w przypadku wybrania oferty Wykonawcy. 4.Parafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opsochota.bip.um.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach