Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE FIZYCZNEJ, CAŁODOBOWEJ OCHRONY WE WSZYSTKIE DNI TYGODNIA, NIERUCHOMOŚCI, MIENIA I OSÓB WRAZ Z OCHRONĄ I TRANSPORTEM WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH PARKU WODNEGO PRZY UL. WINCENTEGO WITOSA 3 W OSTROŁĘCE

PARK WODNY ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Wincentego Witosa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 764 24 37 , fax. 29 764 24 35
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PARK WODNY
    ul. Wincentego Witosa 3 3
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 764 24 37, fax. 29 764 24 35
    REGON: 14290969000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.basen-ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE FIZYCZNEJ, CAŁODOBOWEJ OCHRONY WE WSZYSTKIE DNI TYGODNIA, NIERUCHOMOŚCI, MIENIA I OSÓB WRAZ Z OCHRONĄ I TRANSPORTEM WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH PARKU WODNEGO PRZY UL. WINCENTEGO WITOSA 3 W OSTROŁĘCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje usługi ochroniarskie: 1.1. Fizyczna całodobowa ochrona we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, nieruchomości, mienia i osób Parku Wodnego przy ul. Wincentego Witosa 3 w Ostrołęce. Na jedną zmianę pracy wymaga się od Wykonawcy jednego pracownika ochrony. 1.2. Monitoring (ochrona interwencyjna) - grupa interwencyjna minimum 2 osoby, dojeżdża do Parku Wodnego w celu interwencji w czasie nie dłuższym niż 5 minut od momentu powiadomienia uzbrojona w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną. 1.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych dwa razy w tygodniu na trasie Park Wodny - Bank (teren miasta) przy następujących założeniach: a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, b) konwój minimum 2 osoby, w tym jeden pracownik uzbrojony w broń palną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 września 2010r. 1.4. Gospodarka kluczami na obiekcie - pracownik wydaje klucze od pomieszczeń obiektu osobom upoważnionym po dokonaniu pisemnego pokwitowania w księdze pokwitowań. 1.5. Ochrona sejfu zakładowego - pracownicy Wykonawcy udostępniają wstęp do pomieszczenia, w którym znajduje się sejf tylko osobom upoważnionym przez Zamawiającego. UWAGI do zadań z pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 A) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. B) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. C) Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. D) Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonania usługi ochrony. E) Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), będące sprawnie psychofizycznie, niekarane (zaświadczenie o niekaralności z KRK). 2. Zakres obowiązków w kompleksowej usłudze ochrony: 2.1. Ochrona fizyczna obiektów: a) opracowanie i wdrożenie procedur postępowań (pisemne) m.in.: zdarzenie pożaru (np. alarmowanie, kierowanie do wyjść ewakuacyjnych), zdarzenie ogólne (np. klient pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, klient nie przestrzegający regulaminu), b) Prowadzenie zeszytu służby - 100 kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego miesiąca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu m-ca i ile jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, imię i nazwisko pełniącego dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu; po wypełnieniu całego zeszytu służby należy go przekazać Zamawiającemu i założyć kolejny zeszyt służby jak wyżej, c) zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikająca z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz Zamawiającym, (łączność bezprzewodowa), d) znajomość regulaminów obiektu i regulaminów korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie obiektu oraz instrukcji pożarowych, e) prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, patrolowanie terenów chronionych obiektu co 2 godziny w ciągu dyżuru, f) wyprowadzanie z terenu obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne i zabronione, g) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu pracy, h) natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, i) w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych zagrożeń w miarę posiadanych środków, j) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, k) z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego - zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, l) Wykonawca na okres trwania umowy wyposaży swoich pracowników w urządzenia systemu kontroli obiektu z możliwością zewnętrznego logowania się do pełnienia nadzoru nad pracownikiem w czasie dyżuru. 2.2. Monitoring (ochrona interwencyjna): a) przysyłanie grupy interwencyjnej (minimum 2 osoby) po włączeniu systemu antynapadowego, obejmujący swoim zasięgiem teren całego Parku Wodnego założonego na koszt Wykonawcy na czas trwania umowy, b) czas reakcji pomiędzy uruchomieniem systemu antynapadowego a przyjazdem grupy interwencyjnej musi być nie krótszy niż 5 minut, c) odnotowanie zdarzeń interwencyjnych w zeszycie służby (ochrony). 2.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych przez konwój uzbrojony: a) transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, WSPÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW do pkt. 2.1, 2.2, 2.3: A) Zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikająca z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz Zamawiającym (np. krótkofalówki). B)Wykonywanie innych czynności zleconych przez zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony. C) Wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem (bez podwykonawców). D) Wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników ochrony na terenie obiektu zarówno w dzień, jak i w nocy, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony) oraz potwierdzenia przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.basen-ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach