Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
- Data zamieszczenia: 2011-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości na potrzeby Kancelarii Senatu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - papieru toaletowego białego - 4000 rolek; - ręczników papierowych białych, w opakowaniu 3200 szt. - 720 opakowań; - mydła w płynie - w pojemnikach o pojemności 5 l, perłowe z dodatkiem gliceryny lub lanoliny, pH 5,4 - 5,7, o delikatnym zapachu, w kolorze białym - 210 pojemników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i liczbę zamawianych środków czystości - określa załącznik nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Podane w załączniku nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, wymiary środków czystości, są wymagane ze względu na wielkość pojemników posiadanych przez Zamawiającego. 3. Dostarczane do Zamawiającego środki czystości, muszą posiadać min. 6-miesięczny termin ważności, liczony od daty każdej dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Oferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku mydła w płynie winno być ono zgłoszone do krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu, zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.). 5. Dostawa środków czystości będzie odbywać się sukcesywnie, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, do siedziby Kancelarii Senatu przy ul. Wiejskiej 6, w Warszawie. O terminie dostawy Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z 4-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem dostawy. Dopuszcza się zgłaszanie zamówienia za pośrednictwem faksu. 6. Zamawiający zastrzega, że podane wielkości pożądanych środków czystości - załącznik nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw środków czystości w wielkościach podanych w załączniku nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości, do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający gwarantuje, że z tytułu realizacji przedmiotu umowy, minimalna kwota wyniesie nie mniej niż 70% ceny podanej w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnego rodzaju asortymentu środków czystości objętych umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia, wynikającej z załącznika nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, tzn. że w ramach wartości umowy, Zamawiający może zmniejszyć liczbę jednego asortymentu i zwiększyć innego, z tym jednak zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą przekroczyć kwoty brutto wartości umowy. 8. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę środków czystości równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że zaoferowane środki czystości są równoważne do określonych w załączniku nr 1a - Wykaz profesjonalnych środków czystości, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości, artykułów papierowych, akcesoriów do sprzątania i akcesoriów sanitarnych dla potrzeb Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa środków czystości, artykułów papierowych, akcesoriów do sprzątania i akcesoriów sanitarnych dla potrzeb Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa profesjonalnych środków myjących i dezynfekujących wraz z dozownikami i montażem centralnego systemu dozowania stosowanych w zakładzie żywienia zbiorowego
Dodano: 2016-01-29 - Sprzedaż i dostawa środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Piastowie oraz jednostek organizacyjnych Miasta Piastowa
Dodano: 2015-12-09 - DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2015-02-06 - Dostawa artykułów czystościowych i higienicznych
Dodano: 2015-02-06 - DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCYCH I DEZYNFEKUJĄCYCH WRAZ Z DOZOWNIKAMI I MONTAŻEM CENTRALNEGO SYSTEMU DOZOWANIA STOSOWANYCH W ZAKŁADZIE ŻYWIENIA ZBIOROWEGO
Dodano: 2015-01-13 - Zakup i dostawa środków higieny, czystości dla potrzeb Wojskowej Akademii Technicznej, Ordynariatu Polowego WP, JW 2063 oraz instytucji będących na jej zabezpieczeniu logistycznym
Dodano: 2014-07-09 - Dostawa artykułów czystościowych i higienicznych.
Dodano: 2014-02-20 - Dostawa środków czystości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie.
Dodano: 2013-12-12