Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynku oraz terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Olsztynie.

Urząd Skarbowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-950 Olsztyn, Al. M. J. Piłsudskiego 59
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5392400 , fax. 089 5392600
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Olsztynie
    Al. M. J. Piłsudskiego 59 59
    10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5392400, fax. 089 5392600
    REGON: 51001472800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.is.gov.pl/2813
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynku oraz terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynku oraz terenu wokół budynku Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1.1. złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 2.1. wskazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, Wykonawca wykonał co najmniej trzy, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługi sprzątania w obiektach biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 3500 m? oraz dołączy dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 3.1 wskazanie przez Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia jednocześnie przynajmniej 6 osób w tym 4 osoby sprzątające po południu, 1 osobę sprzątającą w dzień oraz 1 osobę sprzątającą teren wokół budynku, z których każda posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych nabyty w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. Pracownicy powinni być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; 3.2. wskazanie przez Wykonawcę niezbędnych narzędzi i urządzeń, jakim będzie dysponował (w tym m.in. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługę sprzątania) odpowiedni sprzęt w odpowiedniej ilości oraz środki czystości potrzebne do wykonania usługi utrzymania czystości. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 4.1. złożenie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 5.1. złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 5.2. złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dołączyli do swojej oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie doświadczenia zawodowego wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje), że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych (nadzorujących) za realizację przedmiotu zamówienia przez pracowników Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz niezbędnych narzędzi, urządzeń i środków czystości, którymi dysponuje Wykonawca w celu realizacji zamówienia w Urzędzie Skarbowym w Olsztynie - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku podpisywania oferty i innych oświadczeń przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwa tych osób do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/2813
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach