Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, ul. Wielbarska 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6242288 , fax. 089 6246498
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Wielbarska 2 2
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6242288, fax. 089 6246498
REGON: 00096369000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczytnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 UPZP - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki z zgodnie z art. 22 ust.1 art. 24 ust.1 i 2 pkt.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655, z 2008r. Nr 171 poz. 1058, Nr 220, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19 poz. 101, Nr 65 poz. 545 i Nr 91 poz. 742. - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawimy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., - znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych który mówi, iż z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - oświadczamy, że nie wykonywaliśmy czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania i nie posługiwaliśmy się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wypełniony formularz oferty, - wypełnione załączniki w zależności od posiadanego asortymentu, - zaparafowany projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps-szczytno
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ZAKUP,DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Pieckach
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do pięciu placówek oświatowych na terenie miasta Nidzica
Dodano: 2016-07-18 - ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGOW BARCZEWIE
Dodano: 2016-07-18 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywne dostawy art. spożywczych, mięsa wieprzowo - wołowego oraz drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo-warzywnych i rybnych
Dodano: 2016-06-01 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
Dodano: 2016-05-23 - Przetarg nieograniczony na dostawy wyrobów mięsnych do AS w Bartoszycach przez okres 13 miesiecy.
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa produktów spożywczych do OSW w Malinówce
Dodano: 2016-04-28