Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania siedziby Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul Chopina 10, 62 - 300 Września (CPV): 90911200 - 8, 90919200 - 4

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Fryderyka Chopina 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 061 6402051
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Fryderyka Chopina 10 10
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6402051, 6404457, fax. 061 6402051
    REGON: 63126570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania siedziby Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul Chopina 10, 62 - 300 Września (CPV): 90911200 - 8, 90919200 - 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania siedziby Starostwa Powiatowego we Wrześni ul. Chopina 10, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, 1. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1) własnym sprzętem, 2) zakupuje na własny koszt; środki czyszczące, higieniczne, zapachowe, 3) przy pomocy własnego personelu, oraz pod własnym nadzorem. 2. Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym w Wydziale Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Zdrowia - pokój nr 6, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku. 3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Urzędu ( od 16.00 w poniedziałki, 15:00 w pozostałe dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania. 5. Zakres kompleksowego utrzymania czystości obejmuje uzupełnianie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego i środków zapachowych. 6. Wykonawca zatrudni do wykonania niniejszego zamówienia 4 osoby, które do dnia rozpoczęcia wykonywania usługi porządkowej były zatrudnione w tut. Starostwie w charakterze sprzątaczek. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji pozyskanych w związku z wykonywaniem ww usługi i ponosi odpowiedzialność finansową do 30 % ceny brutto uwidocznionej w fakturze skierowanej do zapłaty w przypadku naruszenia przez osoby sprzątające, przy okazji wykonywania przez nie prac, zasady zachowania dyskrecji poprzez wynoszenie na zewnątrz informacji nie stanowiących informacji publicznej. 8. Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po jego stronie, do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu umowy lub polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach