Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynku Urzędu Gminy w Rewalu oraz pomieszczeń Straży Gminnej.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-344 Rewal, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 38 62 624
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Mickiewicza 19 19
    72-344 Rewal, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 38 62 624
    REGON: 00054423700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynku Urzędu Gminy w Rewalu oraz pomieszczeń Straży Gminnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Gminy oraz pomieszczenia Straży Gminnej w budynku Policji. 2. Budynek urzędu jest o łącznej powierzchni użytkowej ok. 730 m2. Budynek posiada: piwnicę, parter, I piętro, dwa główne wejścia i jedno dodatkowe. 3. Sprzątanie winno odbywać się po godzinach pracy urzędu we wszystkie dni robocze zamawiającego i świadczone winno być co najmniej przez dwie osoby równocześnie. 4. Wykonawca będzie świadczył usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu oraz własnych środków czystości spełniających normy sanitarno - epidemiologiczne oraz spełniające atesty PZH. Wykonawca zapewni: środki utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni podłóg i mebli, worki foliowe na śmieci, środki dezynfekujące do dezynfekcji powierzchni, środki czystości i higieniczne do toalet (płyny i preparaty do mycia i konserwacji), kostki WC, środki do prania tapicerki meblowej. 5. Podziału obowiązków pomiędzy osoby sprzątające dokonuje Wykonawca, lecz Zamawiający zastrzega sobie prawo do ingerencji za pośrednictwem Wykonawcy sposób podziału obowiązków oraz do wydawania poleceń osobom sprzątającym w razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu ich czynności. Wykaz czynności: 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej (na bieżąco - codziennie): - Czyszczenie podłóg ( panele), - Czyszczenie mebli biurowych, - Czyszczenie powierzchni urządzeń i sprzętu biurowego, - Czyszczenie parapetów. - Usuwanie pajęczyn, - Opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanego przez zamawiającego kontenera, - Mycie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej), - Czyszczenie drzwi, - Czyszczenie powierzchni grzejników, - Opróżnianie niszczarek ze ścinków papieru i wynoszenie do wyznaczonego kontenera, - Sprzątanie pomieszczeń kancelarii tajnej i serwerowni raz w tygodniu - w obecności pracownika - Konserwacja posadzek (polimer-akryl) - Dwa aneksy kuchenne- sprzątanie codzienne 2. Sprzątanie pomieszczeń archiwum i gospodarczych (raz na kwartał - w obecności pracownika): - Czyszczenie podłóg, - Czyszczenie drzwi, - Usuwanie pajęczyn, - Czyszczenie powierzchni grzejników. - Mycie aneksów kuchennych 3. Ciągi komunikacyjne (na bieżąco - codziennie): - Czyszczenie podłóg (kafle, wykładzina PCV), - Czyszczenie okien (nie rzadziej niż 1 raz na pół roku, w razie konieczności częściej), - Czyszczenie balustrad, - Opróżnianie koszy na śmieci, - Czyszczenie drzwi, - Usuwanie pajęczyn, - Czyszczenie parapetów, - Czyszczenie powierzchni grzejników, - Czyszczenie tablic ogłoszeniowych (raz w tygodniu), - Czyszczenie mebli. - Utrzymanie w czystości schodów 4. Sprzątanie łazienek (na bieżąco - codziennie): - Czyszczenie podłóg (kafle), - Czyszczenie ścian (kafle), - Czyszczenie oczek WC, umywalek, - Czyszczenie pojemników na mydło, papier toaletowy, - Uzupełnianie pojemnika na ręczniki papierowe, - Wykładanie papieru toaletowego, kostek WC i odświeżaczy powietrza, - Czyszczenie armatury, - Czyszczenie drzwi, - Opróżnianie koszy, - Czyszczenie powierzchni grzejników. 5. Czyszczenie elementów o małych gabarytach: - czyszczenie gniazdek, wyłączników itp. - czyszczenie obrazów, lamp, kinkietów, zegarów itp. 6. W zakresie zabezpieczenia budynku: - zamykanie wszystkich pomieszczeń biurowych - zamykanie wszystkich okien - zamykanie drzwi wejściowych do budynku z zastosowaniem kodu bezpieczeństwa - gaszenie świateł - wykonywanie innych czynności związanych z zabezpieczeniem budynku. 7. Dodatkowe sprzątanie: - po ślubach, sesjach, remontach, uroczystościach - zimą odśnieżanie schodów zewnętrznych i usuwanie oblodzeń 8. Materiały, środki czystości użyte do utrzymania czystości, muszą posiadać niezbędne dopuszczenia do użytkowania w budynkach/pomieszczeniach użyteczności publicznej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi sprzątania po godzinach urzędowania tj.: poniedziałek 17.00, pozostałe dni 15:30 lub w soboty, 10. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia: a) środki czystości niezbędne do wykonania usługi, b) papier toaletowy, ręczniki papierowe, c) środki zapachowe (odświeżacze powietrza), d) kostki zapachowo - dezynfekujące (do muszli klozetowych i pisuarów), e) mydło (w płynie), f) worki do koszy na śmieci oraz do niszczarek. Usługę będącą przedmiotem zamówienia Wykonawca realizował będzie przy wykorzystaniu własnych środków higieny, odpowiednich pod względem parametrów do zamontowanych w obiekcie Zamawiającego urządzeń sanitarnych (pojemniki na mydło w płynie, uchwyty na ręczniki papierowe i papier toaletowy itp.). Wyposażenie pracowników Wykonawcy w przysługującą odzież roboczą oraz środki ochrony i higieny spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rewal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach