Przetargi.pl
„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD II DO X 2023 ROKU.”

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Zgorzelecka 52
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 38 86
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bolesławcu
    Zgorzelecka 52
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 38 86
    REGON: 021412901
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD II DO X 2023 ROKU.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: usługa.2. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi ratownictwa wodnego na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bolesławcu na rok 2023.3. Przedmiotowy zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego oraz świadczenie usług pierwszej pomocy przedlekarskiej na następujących obiektach w skład których wchodzą:3.1. Termy Solankowe przy ul. Zgorzeleckiej 52 w Bolesławcu w okresie od 01.02.2023 r. do 31.10.2023 r. w skład obiektu wchodzi:a) basen rekreacyjny kształt prostokąta o głębokości od 0,90 m do 1,30 m z atrakcjami:- leżanki z masażami,- gejzery wodne,b) basen jacuzzi 4 osobowe o głębokości 1 mc) basen jacuzzi 8 osobowy o głębokości 1 md) basen solankowy o głębokości 1,40 me) 4 sauny Uwaga: Wykonawca będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego, który jest na obiekcie (przekazanym protokołem), za wyjątkiem sprzętu – poniżej wymienionego, którym Wykonawca powinien dysponować i dostarczyć na obiekt: 1) pasy ratownicze typu węgorz- 1 szt. 2) Torby R1 - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzupełnianie apteczek i środków medycznych w zakresie zużycia zgodnym z wpisami do dziennika pracy i chronologią zdarzeń na obiekcie.3.1.1. Wykaz godzin obsługi ratowniczej w okresie od 01.02.2023 r. do 31.10.2023 r. z wyłączeniem:- 09.04.2023 r. obiekt zamknięty1) obiekt otwarty jest w godzinach:- poniedziałek – piątek 12.00 – 21.00 gdy nie ma grup przedszkolnych- poniedziałek – piątek 9.00 – 12.00 dla grup przedszkolnych- sobota, niedziela i święta 9.00 – 21.002) ilość godzin pracy obsługi ratowniczej na obiekcie w poszczególnych miesiącach wynosi:- luty - 444 godz.- marzec - 491 godz.- kwiecień - 473 godz.- maj - 510 godz.- czerwiec - 480 godz.- lipiec - 450 godz.- sierpień - 438 godz.- wrzesień - 441 godz.- październik - 498 godz.Obsługa ratownicza będzie wykonywana na podstawie harmonogramów pracy przekazanych przez Zamawiającego. Poglądowe harmonogramy stanowią załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający przekaże obwiązujący harmonogram na dany miesiąc w terminie 7 dni przed rozpoczęciem17danego miesiąca. Jednocześnie harmonogram pracy na luty 2023 r. jest wiążący.3) Do formularza ofertowego należy przyjąć 4 225 godzin. obsługi ratowniczej na obiekcie.3.2. Ośrodek Wodno – Rekreacyjny „Leśny Potok” przy ul. Jeleniogórskiej 15 w Bolesławcu w okresie od 15.06.2023 r. do 31.08.2023 r. w skład obiektu wchodzi:a) basen rekreacyjny kształt nieregularny o głębokości od 0,30 m do 1,80 m o łącznej linii brzegowej 154,7 m z atrakcjami:- masaż karku wąski – 3 szt.- masaż karku szeroki – 1 szt.- zjeżdżalnia słoń – 1 szt.- grzybek wodny – 1 szt.- jerzyk wodny – 1 szt. Uwaga: Wykonawca będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego, który jest na obiekcie (przekazanym protokołem), za wyjątkiem sprzętu – poniżej wymienionego, którym Wykonawca powinien dysponować i dostarczyć na obiekt: 1) pasy ratownicze typu węgorz- 1 szt. 2) Tyczka ratownicza – 4 m – 1 szt. 3) Torby R1 - 1 szt. 4) AED treningowe - min 1 szt. 5) Megafon – 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzupełnianie apteczek i środków medycznych w zakresie zużycia zgodnym z wpisami do dziennika pracy i chronologią zdarzeń na obiekcie.3.2.1. Wykaz godzin obsługi ratowniczej w okresie od 17.06.2023 r. do 31.08.2023 r.1) od poniedziałku do niedzieli dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni liczba ratowników wynosi:a) 3 ratowników w godzinach 9.30 – 19.303) Do formularza ofertowego należy przyjąć 2 280 godzin. obsługi ratowniczej na obiekcie.3.3. Krytej Pływalni Sportowo- Rekreacyjnej przy ul. Pl. Ks. J. Popiełuszki 1 w Bolesławcu w okresie od 01.09.2023 r. do 31.10.2023 r. w skład obiektu wchodzi:a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 16 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników,b) basen rekreacyjny kształt nieregularny o głębokości od 0,90 m do 1,10 m z atrakcjami:- karuzela wodna - dzika rzeka,- wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna,- leżanki z masażami,- gejzery wodne,- dwie armatki wodne,- trzy tory do nauki pływaniac) brodzik dla dzieci o głębokości 0,30 m (25m2 lustra wody),d) dwa baseny jacuzzi,e) dwie zjeżdżalnie: standardowa o długości 100m i turbo o długości 60 m , Uwaga: Wykonawca będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego, który jest na obiekcie (przekazanym protokołem), za wyjątkiem sprzętu – poniżej wymienionego, którym Wykonawca powinien dysponować i dostarczyć na obiekt: 6) pasy ratownicze typu węgorz- 1 szt. 7) Torby R1 - 1 szt. 8) AED treningowe - min 1 szt.189) Megafon – 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzupełnianie apteczek i środków medycznych w zakresie zużycia zgodnym z wpisami do dziennika pracy i chronologią zdarzeń na obiekcie.3.3.1. Wykaz godzin obsługi ratowniczej w okresie od 01.09.2023 r. do 31.10.2023 r. z wyłączeniem:- przerwy technicznej 04 – 08.09.2023 (termin może ulec zmianie)1) od poniedziałku do piątku dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni liczba ratowników wynosi:a) 3 ratowników w godzinach 8.00 – 21.00 (13 godz.)2) sobotę, niedzielę i święta dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni liczba ratowników wynosi:a) 3 ratowników w godzinach 9.00 – 21.00 (12 godz.)3) Do formularza ofertowego należy przyjąć 2 325 godz. tj. 43 dni x 13 godz. = 559 godzin. x 3 ratowników = 1677 godz. oraz 18 dni x 12 godz. = 216 godz. x 3 ratowników = 648 godz.obsługi ratowniczej na obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach