Przetargi.pl
„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD II DO X 2023 ROKU.”

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Zgorzelecka 52
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 38 86
  • Data zamieszczenia: 2023-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bolesławcu
    Zgorzelecka 52
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 38 86
    REGON: 021412901
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.boleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKTACH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD II DO X 2023 ROKU.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: usługa.2. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi ratownictwa wodnego na obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bolesławcu na rok 2023.3. Przedmiotowy zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego oraz świadczenie usług pierwszej pomocy przedlekarskiej na następujących obiektach w skład których wchodzą:3.1. Termy Solankowe przy ul. Zgorzeleckiej 52 w Bolesławcu w okresie od 01.02.2023 r. do 31.10.2023 r. w skład obiektu wchodzi:a) basen rekreacyjny kształt prostokąta o głębokości od 0,90 m do 1,30 m z atrakcjami:- leżanki z masażami,- gejzery wodne,b) basen jacuzzi 4 osobowe o głębokości 1 mc) basen jacuzzi 8 osobowy o głębokości 1 md) basen solankowy o głębokości 1,40 me) 4 sauny Uwaga: Wykonawca będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego, który jest na obiekcie (przekazanym protokołem), za wyjątkiem sprzętu – poniżej wymienionego, którym Wykonawca powinien dysponować i dostarczyć na obiekt: 1) pasy ratownicze typu węgorz- 1 szt. 2) Torby R1 - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzupełnianie apteczek i środków medycznych w zakresie zużycia zgodnym z wpisami do dziennika pracy i chronologią zdarzeń na obiekcie.3.1.1. Wykaz godzin obsługi ratowniczej w okresie od 01.02.2023 r. do 31.10.2023 r. z wyłączeniem:- 09.04.2023 r. obiekt zamknięty1) obiekt otwarty jest w godzinach:- poniedziałek – piątek 12.00 – 21.00 gdy nie ma grup przedszkolnych- poniedziałek – piątek 9.00 – 12.00 dla grup przedszkolnych- sobota, niedziela i święta 9.00 – 21.002) ilość godzin pracy obsługi ratowniczej na obiekcie w poszczególnych miesiącach wynosi:- luty - 444 godz.- marzec - 491 godz.- kwiecień - 473 godz.- maj - 510 godz.- czerwiec - 480 godz.- lipiec - 450 godz.- sierpień - 438 godz.- wrzesień - 441 godz.- październik - 498 godz.Obsługa ratownicza będzie wykonywana na podstawie harmonogramów pracy przekazanych przez Zamawiającego. Poglądowe harmonogramy stanowią załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający przekaże obwiązujący harmonogram na dany miesiąc w terminie 7 dni przed rozpoczęciem17danego miesiąca. Jednocześnie harmonogram pracy na luty 2023 r. jest wiążący.3) Do formularza ofertowego należy przyjąć 4 225 godzin. obsługi ratowniczej na obiekcie.3.2. Ośrodek Wodno – Rekreacyjny „Leśny Potok” przy ul. Jeleniogórskiej 15 w Bolesławcu w okresie od 15.06.2023 r. do 31.08.2023 r. w skład obiektu wchodzi:a) basen rekreacyjny kształt nieregularny o głębokości od 0,30 m do 1,80 m o łącznej linii brzegowej 154,7 m z atrakcjami:- masaż karku wąski – 3 szt.- masaż karku szeroki – 1 szt.- zjeżdżalnia słoń – 1 szt.- grzybek wodny – 1 szt.- jerzyk wodny – 1 szt. Uwaga: Wykonawca będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego, który jest na obiekcie (przekazanym protokołem), za wyjątkiem sprzętu – poniżej wymienionego, którym Wykonawca powinien dysponować i dostarczyć na obiekt: 1) pasy ratownicze typu węgorz- 1 szt. 2) Tyczka ratownicza – 4 m – 1 szt. 3) Torby R1 - 1 szt. 4) AED treningowe - min 1 szt. 5) Megafon – 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzupełnianie apteczek i środków medycznych w zakresie zużycia zgodnym z wpisami do dziennika pracy i chronologią zdarzeń na obiekcie.3.2.1. Wykaz godzin obsługi ratowniczej w okresie od 17.06.2023 r. do 31.08.2023 r.1) od poniedziałku do niedzieli dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni liczba ratowników wynosi:a) 3 ratowników w godzinach 9.30 – 19.303) Do formularza ofertowego należy przyjąć 2 280 godzin. obsługi ratowniczej na obiekcie.3.3. Krytej Pływalni Sportowo- Rekreacyjnej przy ul. Pl. Ks. J. Popiełuszki 1 w Bolesławcu w okresie od 01.09.2023 r. do 31.10.2023 r. w skład obiektu wchodzi:a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 16 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników,b) basen rekreacyjny kształt nieregularny o głębokości od 0,90 m do 1,10 m z atrakcjami:- karuzela wodna - dzika rzeka,- wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna,- leżanki z masażami,- gejzery wodne,- dwie armatki wodne,- trzy tory do nauki pływaniac) brodzik dla dzieci o głębokości 0,30 m (25m2 lustra wody),d) dwa baseny jacuzzi,e) dwie zjeżdżalnie: standardowa o długości 100m i turbo o długości 60 m , Uwaga: Wykonawca będzie świadczyć usługę z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego, który jest na obiekcie (przekazanym protokołem), za wyjątkiem sprzętu – poniżej wymienionego, którym Wykonawca powinien dysponować i dostarczyć na obiekt: 6) pasy ratownicze typu węgorz- 1 szt. 7) Torby R1 - 1 szt. 8) AED treningowe - min 1 szt.189) Megafon – 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uzupełnianie apteczek i środków medycznych w zakresie zużycia zgodnym z wpisami do dziennika pracy i chronologią zdarzeń na obiekcie.3.3.1. Wykaz godzin obsługi ratowniczej w okresie od 01.09.2023 r. do 31.10.2023 r. z wyłączeniem:- przerwy technicznej 04 – 08.09.2023 (termin może ulec zmianie)1) od poniedziałku do piątku dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni liczba ratowników wynosi:a) 3 ratowników w godzinach 8.00 – 21.00 (13 godz.)2) sobotę, niedzielę i święta dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni liczba ratowników wynosi:a) 3 ratowników w godzinach 9.00 – 21.00 (12 godz.)3) Do formularza ofertowego należy przyjąć 2 325 godz. tj. 43 dni x 13 godz. = 559 godzin. x 3 ratowników = 1677 godz. oraz 18 dni x 12 godz. = 216 godz. x 3 ratowników = 648 godz.obsługi ratowniczej na obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71317200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ratownictwa wodnego – na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy przedłożą decyzję Ministra Spraw Wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1190) oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;Ww. warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.W przypadku wykonawcy zagranicznego zamawiający żąda koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, jeżeli jej posiadanie jest niezbędne do świadczenia tych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:7Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Umowa ubezpieczenia musi być wystawiona na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 złotych i obowiązywać od daty rozpoczęcia świadczenia usługi do dnia zakończenia.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.3) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje min. 2 usługi ratownictwa wodnego trwającą nie krócej niż 12 miesięcy o wartości min. 450 000,00 zł brutto. Jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.;- co najmniej 12 osób posiadających odpowiednie uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2022, poz. 147);- ukończony kurs w zakresie kwalifikowalnej pierwszej pomocy KPP umożliwiający wykonywanie czynności określonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733); aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania prac na stanowisku ratownika wodnego oraz której stan zdrowia pozwala na udzielenie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust 4 o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, 1733).W przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia na umowę o pracę określony przepisem art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych nie ma zastosowania, ponieważ osoby (ratownicy) wykonujące czynności składające się na przedmiot zamówienia:1) muszą posiadać indywidualne, szczególne uprawnienia do świadczenia usługi ratownictwa wodnego, zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz do świadczenia pomocy przedlekarskiej zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym w wymaganym zakresie KPP (rzadka specjalizacja, wysoki poziom kompetencji),2) wykonują czynności bez nadzoru bezpośredniego - praca nie jest wykonywana pod kierownictwem pracodawcy w rozumieniu art. 22 1§ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666) – ratownik samodzielnie podejmuje decyzje o podjęciu akcji ratowniczej i jej przebiegu,3) odpowiadając za wykonane czynności osobiście w zakresie i na zasadach określonych w aktach prawnych powyżej powołanych,4) może zawrzeć indywidualną umowę o świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia bezpośrednio ze Zleceniodawcą,uwzględniając powyższe, w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 Kodeksu pracy.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach