Przetargi.pl
„Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz gminnych budynków i obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Szczaniec od 01 września 2020 r. do 31 grudnia 2020.”

Gmina Szczaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
    Herbowa 30
    66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
    tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
    REGON: 97077051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz gminnych budynków i obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Szczaniec od 01 września 2020 r. do 31 grudnia 2020.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych niezamieszkałych oraz gminnych budynków i obiektów użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Szczaniec, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji. 2. Zakres zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych: a) zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych:  papieru (20 01 01, 15 01 01),  szkła (20 01 02, 15 01 07) ,  tworzyw sztucznych (20 01 39, 15 01 02) i opakowań wielomateriałowych (15 01 05),  zmieszanych odpadów opakowaniowych (15 01 06),  odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (20 01 08),  odpadów zielonych (20 02 01),  odpadów metalu (15 01 04, 20 01 40),  przeterminowanych leków (20 01 32) i chemikaliów (farby, detergenty itp. 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30),  zużytych baterii i akumulatorów (20 01 33*, 20 01 34),  zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 35*, 20 01 36),  mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (20 03 07),  odpadów budowlanych i rozbiórkowych (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80),  zużytych opon (16 01 03). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 5000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek spełni Wykonawca, który: 1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Szczaniec, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 ze zm.), 2) posiada zezwolenia na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2020 r., poz. 797 ze zm.) – Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie innych przepisów powszechnie obowiązujących będzie posiadał zezwolenie zastępujące wyżej wymienione zezwolenia na zbieranie odpadów, 3) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynalezności lub braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej ( o którek mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) – zgodnie z treścią załącznika nr 5 SIWZ. Wraz ze zlozeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody , że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłocenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach