Gmina Szczaniec ogłasza przetarg
- Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
- Data zamieszczenia: 2020-01-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
Herbowa 30
66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
REGON: 97077051100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec od 01 lutego 2020 r. do 31 sierpnia 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niektórych niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Szczaniec, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji. 2. Zakres zamówienia obejmuje odbieranie odpadów komunalnych: a) zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), b) selektywnie zbieranych odpadów komunalnych: papieru (20 01 01, 15 01 01), szkła (20 01 02, 15 01 07) , tworzyw sztucznych (20 01 39, 15 01 02) i opakowań wielomateriałowych (15 01 05), zmieszanych odpadów opakowaniowych (15 01 06), odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (20 01 08), odpadów zielonych (20 02 01), odpadów metalu (15 01 04, 20 01 40), przeterminowanych leków (20 01 32) i chemikaliów (farby, detergenty itp. 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30), zużytych baterii i akumulatorów (20 01 33*, 20 01 34), zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (20 01 35*, 20 01 36), mebli i innych odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), odpadów budowlanych i rozbiórkowych (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80), zużytych opon (16 01 03). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 10.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek spełni Wykonawca, który: 1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Szczaniec, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.), 2) posiada zezwolenia na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2018 r., poz. 992 ze zm.) – Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie innych przepisów powszechnie obowiązujących będzie posiadał zezwolenie zastępujące wyżej wymienione zezwolenia na zbieranie odpadów, 3) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów : spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynalezności lub braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej ( o którek mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) – zgodnie z treścią załącznika nr 5 SIWZ. Wraz ze zlozeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody , że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłocenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Trzebiel w 2024r.
Dodano: 2023-11-16 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trzebiel w 2023 r.
Dodano: 2022-10-05 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 19 12 12
Dodano: 2021-01-19 - „Świadczenie kompleksowej usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości na których znajduje się domek letniskowy, i innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Skąpe w 2021 roku.”
Dodano: 2020-11-25 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 19 12 12
Dodano: 2020-10-20 - Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021
Dodano: 2020-10-15 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 19 12 12
Dodano: 2020-09-25 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2020-09-25 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2020-09-15 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
Dodano: 2020-09-04