Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec od 01 lutego 2019r. do 31 stycznia 2020r.

Gmina Szczaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
    Herbowa 30
    66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
    tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
    REGON: 97077051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec od 01 lutego 2019r. do 31 stycznia 2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec od 01. lutego 2019r. do 31 stycznia 2020r. Świadczenie kompleksowej usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczaniec, polegać będzie na: 1) Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu (odzysku lub unieszkodliwieniu) odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Szczaniec, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego zużycia i odzysku oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2018r., poz. 1454 ze. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubuskiego Nr XXIX/449/17 z dnia 10 kwietnia 2017 w sprawie wykonania aktualizacji Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wraz z Planem Inwestycyjnym w zakresie odpadów komunalnych (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2017 poz. 1027) oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczaniec przyjętego uchwałą uchwała Nr XXVI/156/12 Rady Gminy Szczaniec z dnia 28 grudnia 2012r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczaniec (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2013r., poz. 112), uchwała Nr XXVII/170/13 Rady Gminy Szczaniec z dnia 27 lutego 2013r. w sprawie zmiany uchwały (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2013r., poz. 727), uchwał Nr VI/23/15 Rady Gminy Szczaniec z dnia 25 lutego 2015r. w sprawie zmiany uchwały (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2015r., poz. 444). 2) Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu następujących rodzajów odpadów komunalnych: a) zmieszane (kod 20 03 01), b) zebrane selektywnie, w tym: - papier (kod 20 01 01, kod 15 0101), - tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, kod 15 01 02), - szkło (kod 20 01 02, kod 15 01 07), - opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone (kod 20 01 08, kod 20 02 01), - metal (kod 15 01 04, kod 20 0140), - przeterminowane leki (kod 20 01 32), - chemikalia (farby, detergenty itp. kod 20 01 27*, kod 20 01 28,kod 20 01 29*, kod 20 01 30), - zużyte baterie i akumulatory (kod 20 01 33*, kod 20 01 34), - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 35*, kod 20 01 36), - meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 0307), - zużyte opony (kod 16 01 03). 3) Odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości: a) w zabudowie jednorodzinnej ( 1041 nieruchomości): - odpady zmieszane – 247 nieruchomości, - odpady selektywnie zbierane - 794 nieruchomości, b) w zabudowie wielorodzinnej (25 nieruchomości): - odpady zmieszane – 5 nieruchomości - odpady selektywnie zbierane - 20 nieruchomości 4) Wyposażeniu nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów komunalnych: a) w zabudowie jednorodzinnej: - odpady zmieszane: 240 l– ok. 1100 szt. pojemników - odpady selektywnie zbierane: 240 l – ok. 650 szt. pojemników b) w zabudowie wielorodzinnej: - odpady zmieszane: 1100 l – ok. 30 szt. pojemników - odpady selektywnie zbierane: 1100 l –ok.40 szt. pojemników odpady selektywnie zbierane: 240 l . Podana ilość pojemników jest orientacyjna i została podana w celu sporządzenia oferty. Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w ciągu roku (na podstawie sprawozdań za rok 2017r.) , z uwzględnieniem liczby stałych mieszkańców oraz średniej ilości wytwarzanych odpadów wynosi: a) odpady komunalne zmieszane – ok. 463,310 Mg; b) odpady komunalne zbierane selektywnie ok. 288,900 Mg w tym: opakowania z tworzyw sztucznych 140,310 Mg, Odpady wielogabarytowe 16,970 Mg, Zmieszane opakowania opakowaniowe 122,91 Mg, opakowania ze szkła 8,71 Mg . Szacuje się, że w czasie realizacji umowy ilość odpadów może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o ok. 10%. Szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ. II.5) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługo gospodarki odpadami, Dodatkowe kody CPV:90500000-2 – Usługi związane z odpadami, 90513100-7 – Usługi wywozu odpadów pochodzących gospodarstw domowych, 90511000-2 – Usługi wywozu odpadów, 90512000-9- Usługi transportu odpadów, 90514000-3- Usługi recyklingu odpadów, 90511200-4 – Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90513000-6 – Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne, 90511300-5 Usługi zbierania śmieci, 34928480-6 – pojemniki i kosze na odpady śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postepowania , każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), na warunkach opisanych w rozdz. VIII,SIWZ.Przystępując do niniejszego postepowania , każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), na warunkach opisanych w rozdz. VIII,SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek spełni Wykonawca, który: 1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Szczaniec, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.), 2) posiada zezwolenia na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U z 2018 r., poz. 952 ze zm.) – Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca na podstawie innych przepisów powszechnie obowiązujących będzie posiadał zezwolenie zastępujące wyżej wymienione zezwolenia na zbieranie odpadów, 3) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 952 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach