Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Obrońców Helu
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 769 520 , fax. 586 769 521
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
ul. Obrońców Helu 1
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 586 769 520, fax. 586 769 521
REGON: 22180312700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zukwejherowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej usługi obejmującej serwis i najem odzieży roboczej odblaskowej i szaf ubraniowych oraz świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej odblaskowej będącej własnością Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie kompleksowej usługi obejmującej serwis i najem odzieży roboczej odblaskowej i szaf ubraniowych oraz świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej odblaskowej będącej własnością Zamawiającego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym m.in. zakres, sposób wykonania, terminy i obowiązki Wykonawców) stanowi niniejszy SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, produkty itp. równoważne do przedstawionych w opisie. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, produkty itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, produktów itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagać Zamawiającego. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy 00/100. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach musi być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w rozdziale XI SIWZ. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. Dowód wpłaty wadium należy złożyć wraz ze składana ofertą. b) wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą; 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w rozdz. XII SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy (wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ), 3) Oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. IX SIWZ (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej); 5) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, dowody, o których mowa w Rozdz. III ust. 5 pkt 4 SIWZ. 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 8) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U.2017.570 ze zm. )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 3/TP/2024 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-15 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MUNDURÓW DAMSKICH MARYNARKI WOJENNEJ CZĘŚĆ II: DOSTAWA KOSZUL DAMSKICH I KOSZULOBLUZ DAMSKICH
Dodano: 2023-09-20 - Dostaw odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2020-12-23 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie
Dodano: 2020-10-09 - Zakup odzieży roboczej
Dodano: 2020-10-08 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-04-27