Przetargi.pl
Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zarząd Powiatu Starogardzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 767 35 00 , fax. 58 767 35 05
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Starogardzkiego
    ul. Kościuszki 17
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 767 35 00, fax. 58 767 35 05
    REGON: 19168643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu „Wybieram przyszłość zawodową – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: Część 1: Dostawa kompletów odzieży roboczej/odzieży ochronnej dla zawodu technik programista (Zespół Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim): 1) Fartuch roboczy drelichowy – 30 szt. 2) Półbuty ochronne – 30 szt. 3) Koszulka – 30 szt. 4) Spodnie – 30 szt. Część 2: Dostawa kompletów odzieży roboczej/odzieży ochronnej dla zawodu technik logistyk (Zespół Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim): 1) Półbuty ochronne – 41 szt. 2) Koszulka – 41 szt. 3) Spodnie ochronne ogrodniczki – 41 szt. 4) Kask ochronny – 41 szt. Część 3: Dostawa kompletów odzieży roboczej/odzieży ochronnej dla zawodów technik elektronik, technik mechatronik, technik informatyk (Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu), technik automatyk (Zespół Szkół Ekonomicznych w Starogardzie Gdańskim): 1) Fartuch ESD – 62 szt. 2) Opaska ESD na obuwie – 62 szt. 3) Rękawiczki – 62 szt. Część 4: Dostawa kompletów odzieży roboczej/odzieży ochronnej dla zawodu technik rolnik oraz technik architektury krajobrazu (Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Józefa Wybickiego w Bolesławowie): 1) Ogrodniczki – 23 szt. 2) Bluza – 23 szt. 3) Buty robocze – 23 szt. 4) Czapka – 23 szt. 5) Rękawiczki – 23 szt. Część 5: Dostawa kompletów odzieży roboczej/odzieży ochronnej dla zawodu technik weterynarz (Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Józefa Wybickiego w Bolesławowie): 1) Spodnie – 32 szt. 2) Bluzka – 32 szt. 3) Buty robocze – 32 szt. 4) Czapka – 32 szt. 5) Rękawiczki – 32 opakowania Część 6: Dostawa kompletów odzieży roboczej/odzieży ochronnej dla zawodu technik hodowca koni (Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Józefa Wybickiego w Bolesławowie): 1) Kask jeździecki – 21 szt. 2) Bryczesy – 21 szt. 3) Buty robocze – 21 szt. Część 7: Dostawa kompletów odzieży roboczej/odzieży ochronnej dla zawodu technik mechanik, mechanik pojazdów samochodowych oraz stolarz (Zespół Szkół Zawodowych im. majora Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w Starogardzie Gdańskim): 1) Kombinezon – 37 szt. 2) Obuwie robocze – 37 szt. 3) Nakrycie głowy – 37 szt. 4) Rękawice ochronne – 37 szt. 5) Ocieplacz – 37 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Minimalny okres gwarancji: 24 miesiące. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pełnowartościowy, wykonany z trwałego materiału, wolny od wad technicznych i prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019r., poz. 369, 1571 i 1667) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach