Powiat Nowodworski ogłasza przetarg
- Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
- Data zamieszczenia: 2020-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
REGON: 19264480800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.nowydworgdanski.pl/318,zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia stanowisk pracy dla stażystów i praktykantów branż: transport, logistyka, motoryzacja, ICT, turystyka, sport i rekreacja, Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim, w ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stanowisk pracy dla stażystów i praktykantów branż: transport, logistyka, motoryzacja, ICT, turystyka, sport i rekreacja, w ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wg wykazu: 1) Bluza robocza – 19 sztuk, 2) Spodnie robocze – 19 sztuk, 3) Koszula flanelowa – 19 sztuk, 4) Buty robocze – 19 sztuk, 5) Czapka robocza – 19 sztuk, 6) Suwmiarka uniwersalna – 19 sztuk, 7) Rysik traserski – 19 sztuk, 8) Punktak do metalu – 19 sztuk, 9) Przymiar kreskowy – 19 sztuk, 10) Fartuch elektrostatyczny – 10 sztuk, 11) Opaska antystatyczna – 20 sztuk, 12) Pendrive – 10 sztuk, 13) Zestaw: tester, ściągacz, zaciskarka – 10 zestawów, 14) Płyta DVD – 20 sztuk, 15) Płyta CD – 30 sztuk, 16) Bluza damska – 27 sztuk, 17) Zapaska – 27 sztuk, 18) Czapka furażerka – 27 sztuk, 19) Środki BHP: mydło, ręcznik papierowy, rękawiczki ochronne – 27 zestawów, 20) Nóż kuchenny – 27 sztuk. 2. Szczegółowy opis zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości dostarczonych przedmiotów. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianego asortymentu. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczy Wykonawca bez dodatkowej opłaty, na adres: Zespół Szkół w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański. 7. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu. 8. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków unijnych z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 – Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia jest jako załącznik nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 3/TP/2024 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-15 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MUNDURÓW DAMSKICH MARYNARKI WOJENNEJ CZĘŚĆ II: DOSTAWA KOSZUL DAMSKICH I KOSZULOBLUZ DAMSKICH
Dodano: 2023-09-20 - Dostaw odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2020-12-23 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie
Dodano: 2020-10-09 - Zakup odzieży roboczej
Dodano: 2020-10-08 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-04-27