Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Gabriela Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Gabriela Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 000001620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wimio.pg.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej w ramach projektu NEPTUN - HORIZON oraz Konferencji dla WIMiO PG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji Szkoły Letniej „New Approach to Innovative Technologies in Manufacturing (NEPTUN)” w ramach projektu 101079398 — NEPTUN — HORIZON-WIDERA-2021-ACCESS-03 oraz Konferencji „Konstelacja Szkół Naukowych w Inżynierii Mechanicznej 2024” dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, wskazanym w załączniku nr 4, 4a do SWZ. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów, jednak nie został podzielony na części. Powody niedokonania podziału zostały wskazane w Rozdziele XVIII SWZ.2. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który w sposób kompleksowy zrealizuje usługę, o której mowa w pkt. 1. Głównym zadaniem Wykonawcy będzie świadczenie kompleksowej usługi noclegowej, restauracyjnej, konferencyjnej i przewozowej na potrzeby organizacji dwóch wydarzeń tj. Szkoły Letniej oraz Konferencji. Opis przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności:2.1. umowa, stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ, 2.2. SWZ, 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4, 4a do SWZ 2.4. również wyjaśnieniami Zamawiającego udzielane Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ1.2. oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:2.1 zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.4. zdolności technicznej lub zawodoweja/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli przedstawi w wykazie usług, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 2 ppkt. 2.3. SWZ, że w okresie ostatnich trzech lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował minimum 2 usługi hotelarsko - restauracyjne, z których każda polegała na organizacji minimum 2 – dniowego zorganizowanego (zamkniętego) szkolenia lub konferencji dla minimum 50 osób - wraz z podaniem jej przedmiotu, liczby osób, dla której była realizowana usługa, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.b/ Wykaz zawierający usługi, które potwierdzają spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale IX pkt.2 ppkt. 2.3 SWZ należy złożyć tylko na wezwanie Zamawiającego wypełniając Załącznik nr 6 do SWZ.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznychlub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi złożyć, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach