Przetargi.pl
„Organizacja krajowych wizyt studyjnych w obszarze usług społecznych”

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    Okopowa 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 191674836
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Organizacja krajowych wizyt studyjnych w obszarze usług społecznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wizyta studyjna realizowana na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w ramach projektu „Włączamy Pomorskie!”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach którego Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia: przejazdów, zakwaterowania, wyżywienia, transferów lokalnych na miejscu wizyt, opiekuna oraz wszelkich innych usług niezbędnych do realizacji przedmiotowej wizyty.Województwo kujawsko-pomorskie - proponowane przez Zamawiającego miejscowości: Toruń (Toruńskie Centrum Usług Społecznych, ROPS, Fundacja Studio M6 w Toruniu, Fundacja na Rzecz Osób Niepełnosprawnych „ARKADIA”), Lubicz (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej), Włocławek (Centrum Wsparcia Społecznego we Włocławku, Spółdzielnia Socjalna „Empatia”), Unisław (Spółdzielnia Socjalna UNI-ZIEL), Grudziądz (Grudziądzkie Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57).Czas trwania wizyty studyjnej wynosi 3 dni, w następujące po sobie dni robocze (od poniedziałku do piątku). Wyjazd pierwszego dnia z Gdańska ok. godz. 9.30. Powrót do Gdańska trzeciego dnia najpóźniej do godz. 19.00.Uczestnicy wizyty studyjnej odwiedzą minimum 5 podmiotów włączenia społecznego położonych w województwie kujawsko-pomorskim. Przygotowanie i uzgodnienie programu wizyty studyjnej leży po stronie Wykonawcy. W programie należy uwzględnić część kulturalno-poznawczą, w miejscu oddalonym w promieniu maksymalnie do 60 km od Torunia. W wizycie studyjnej wezmą udział max. 24 osoby, będące pracownikami instytucji i podmiotów włączenia społecznego oraz pracownikami ROPS. W przypadku zmiany liczby uczestników, ostateczna cena będzie iloczynem kosztu przypadającego na 1 uczestnika wskazanego w ofercie, z zagwarantowaniem kosztów stałych (koszty organizacyjne oraz koszty transportu).Zamawiający gwarantuje, że min. ilość uczestników wyniesie 14 osób.I. Przedmiotem zamówienia jest wizyta studyjna realizowana na terenie województwa lubelskiego w ramach projektu „Włączamy Pomorskie!”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach którego Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia: przejazdów, zakwaterowania, wyżywienia, transferów lokalnych na miejscu wizyt, opiekuna oraz wszelkich innych usług niezbędnych do realizacji przedmiotowej wizyty.Województwo lubelskie - proponowane przez Zamawiającego miejscowości: Lublin (Regionalny Punkt Diagnozy i Terapii FAS/FASD, ROPS), Jaszczów (Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne oraz Zakład Aktywizacji Zawodowej), Opole Lubelskie (CUS), Bełżyce (CUS).Czas trwania wizyty studyjnej wynosi 4 dni, w następujące po sobie dni robocze (od poniedziałku do piątku). Wyjazd pierwszego dnia z Gdańska ok. godz. 9.30. Powrót do Gdańska czwartego dnia najpóźniej do godz. 19.00. Dzień pierwszy i czwarty przewidziane są na dojazd.Uczestnicy wizyty studyjnej odwiedzą minimum 5 podmiotów włączenia społecznego położonych w województwie lubelskim. Przygotowanie i uzgodnienie programu wizyty studyjnej leży po stronie Wykonawcy. W programie należy uwzględnić część kulturalno-poznawczą, w miejscu oddalonym w promieniu maksymalnie do 60 km od Lublina.W wizycie studyjnej weźmie udział max. 24 osoby, będących pracownikami instytucji i podmiotów włączenia społecznego oraz pracownikami ROPS. W przypadku zmiany liczby uczestników, ostateczna cena będzie iloczynem kosztu przypadającego na 1 uczestnika wskazanego w ofercie, z zagwarantowaniem kosztów stałych (koszty organizacyjne oraz koszty transportu).Zamawiający gwarantuje, że min. ilość uczestników wyniesie 14 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzęi doświadczenie, co należycie udokumentuje tj.,:1) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji wizyty studyjnej dla co najmniej 15 osób, o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto - Warunek udziału jednakowy dla części 1 i części 2 zamówienia.UWAGA:a) Zamawiający, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dopuszcza wskazanie tej samej usługi dla wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca złoży ofertę, pod warunkiem że zrealizowana była dla co najmniej 15 osób (każda usługa), o wartości nie mniejszej niż 40 000zł brutto (każda usługa).b) Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu (podmiot trzeci), powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek udziału, musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.d) w przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę usługi rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych usług przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach