Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej Systemu Centralnego Wydruku wraz z urządzeniami wchodzącymi w skład systemu.

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2012-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej Systemu Centralnego Wydruku wraz z urządzeniami wchodzącymi w skład systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej Systemu Centralnego Wydruku wraz z urządzeniami wchodzącymi w skład systemu, w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.11.2013 r. lub do wyczerpania limitu kwoty 120 000,00 zł z VAT, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Szczegółowy wykaz urządzeń wchodzących w skład systemu został określony w załączniku nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie następującego minimalnego zakresu świadczonych usług: - utrzymanie sprzętu i urządzeń wielofunkcyjnych w stanie technicznym zapewniającym ich niezakłócone użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, przy zapewnieniu zachowania parametrów technicznych zagwarantowanych przez producenta w dokumentacji technicznej Urządzenia Wielofunkcyjnego; - usuwanie problemów z aplikacją Uniflow (w zakresie programowym); - usuwanie awarii sprzętu i urządzeń wielofunkcyjnych w następujący sposób: podjęcie czynności w celu usunięcia awarii musi nastąpić do 240 (dwieście czterdzieści) minut licząc od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (Czas Reakcji), z tym, że zgłoszenie awarii będzie dokonywane w Godzinach Roboczych, natomiast usunięcie awarii w terminie wspólnie uzgodnionym, nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni (Czas Naprawy); - dostarczanie sukcesywnie materiałów eksploatacyjnych w terminie do 24 (dwudziestu czterech) godzin od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; - dostarczenia Zamawiającemu sprawnego zastępczego Urządzenia Wielofunkcyjnego o nie gorszych parametrach technicznych oraz ich instalację i uruchomienie w ramach Systemu w przypadku, gdy Wykonawca nie doprowadzi do usunięcia awarii w terminie 2 (dwóch) Dni Roboczych. Dostarczenie Zamawiającemu zastępczego Urządzenia Wielofunkcyjnego nastąpi w terminie 2 (dwóch) Dni Roboczych od upływu 2-dniowego terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim; - udzielania Konsultacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach