Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Domaniów z uwzględnieniem wszystkich rachunków prowadzonych przez jednostki organizacyjne podległe budżetowi Gminy Domaniów

Urząd Gminy Domaniów ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 Domaniów, Domaniów 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3017726 , fax. 071 3017870
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Domaniów
    Domaniów 56 56
    55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3017726, fax. 071 3017870
    REGON: 00053660500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniow.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Domaniów z uwzględnieniem wszystkich rachunków prowadzonych przez jednostki organizacyjne podległe budżetowi Gminy Domaniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia obejmuje:, Kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Domaniów. Zamówieniem niniejszym objęte są wszystkie rachunki prowadzone przez jednostki podległe budżetowi Gminy Domaniów. 1. Urząd Gminy Domaniów, 55-216 Domaniów 56 2. Gminny Zespół Oświaty w Domaniowie, 55-216 Domaniów 56 3. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaniowie, 55-216 Domaniów 56 4. Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Domaniowie, 55-216 Domaniów 56 5. Zespół Szkół w Domaniowie 55-216 Domaniów 144 6. Szkoła Podstawowa w Danielowicach, 55-216 Domaniów 7. Szkoła Podstawowa w Goszczynie, 55-216 Domaniów 8. Zespół Szkół w Wierzbnie, 55-217 Wierzbno 84 9. Przedszkole Publiczne w Polwicy, 55-216 Domaniów 10. Gminne Centrum Kultury i Kultury Fizycznej w Domaniowie, 55-216 Domaniów 15 11. Gminna Biblioteka Publiczna w Domaniowie, 55-216 Domaniów 15 2) Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Domaniów obejmować winna następujące usługi: - otwieranie rachunków bankowych (ilość: 40) - prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych ( ilość: 40) - realizacja poleceń przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej ( ilość: 10000 rocznie) - dokonywanie wypłat gotówkowych ( ilość: 240 rocznie) - dokonywanie wpłat gotówkowych przez Zamawiającego i osoby trzecie ( ilość: 100 rocznie) - wydawanie wyciągów bankowych ( ilość: 11352 rocznie) - wydawanie blankietów czekowych ( ilość: 625 rocznie) - wydawanie zaświadczeń potwierdzających prowadzenie rachunku bankowego (ilość: 3 rocznie) - świadczenia usługi home-banking ( bank zapewni obsługę przelewów w formie papierowej w przypadku awarii systemu home-banking lub łącz telekomunikacyjnych z przyczyn niedotyczących zamawiającego, na warunkach jak dla przelewów elektronicznych ( ilość systemów: 11) - uruchomienie niezwłocznie, ale nie dłużej niż w okresie 1 miesiąca po podpisaniu umowy co najmniej 1 punktu z możliwością obsługi kasowej ( m. in. wpłat i wypłat) na terenie gminy Domanió, która czynna będzie przez co najmniej 8 godzin dziennie ( od poniedziałku do piątku) - powyższe dane są danymi szacunkowymi 3) Zamawiający wymaga aby wykonawca dołączył do oferty projekt umowy uwzględniającej warunki SIWZ. Projekt umowy będzie stanowił załącznik do oferty przetargowej. Wybrany oferent ma obowiązek skontaktowania się w terminie 7 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty i uzgodnić ostateczną treść umowy. 4) Na potwierdzenie spełnienia ww wymagań Wykonawca przedkłada oświadczenie potwierdzające treść ww. punktów oraz zamieszcza treść oświadczeń w przedłożonym projekcie umowy dołączonym do oferty. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 7) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 8) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 9) Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 10) Wymagania stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustalonym przedstawicielem wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. Oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - w przypadku dokonywania wpłat gotówkowych przez jednostki organizacyjne na własne rachunki bank nie pobierze opłat ani prowizji, - z tytułu dokonywania przelewów pomiędzy Gminą i jej jednostkami organizacyjnymi bank nie pobierze opłat ani prowizji a realizacja nastąpi tego samego dnia, - w przypadku dokonywania wpłat przez osoby fizyczne oraz inkasentów zobowiązań podatkowych, opłaty wynikające z prawa miejscowego oraz innych należności na rzecz Gminy, bank nie pobierze opłat ani prowizji, - w przypadku konieczności otwarcia przez Zamawiającego dodatkowych rachunków pomocniczych, bank zastosuje stawki z niniejszego przetargu, - zamawiający na wniosek, bezpłatnie otrzyma czeki do rachunków objętych niniejszym postępowaniem, - bank po upływie 1 dnia roboczego umożliwi obsługiwanym jednostkom odebranie wyciągów bankowych z operacji dnia poprzedniego ( dopuszcza się wyciągi z systemu home-banking) - automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia na lokacie overnight po godzinie 15.00 - bank zapewni możliwość składania przynajmniej do godziny 13:00 poleceń przelewu do innych banków, których realizacja nastąpi w tym samym dniu, a środki wpłyną na rachunek beneficjenta najpóźniej w następnym, dniu roboczym po dokonaniu transakcji - bank zapewni możliwość realizacji złożonych przez zamawiającego dyspozycji oraz rozliczeń zleceń otrzymanych na rzecz Zamawiającego w systemie ELIXIR - zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z innych dostępnych usług będących w danym momencie w ofercie publicznej, - bank będzie świadczył usługi określone w pkt III. Ust 2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniow.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach