Przetargi.pl
„Świadczenie kompleksowego doradztwa prawnego i ekonomicznego, dotyczącego zadań rewitalizacyjnych przez Zamawiającego, w odniesieniu do modeli biznesowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych – w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji – które mają być realizowane na tych Nieruchomościach”

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-731 Łódź, Wólczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426649100, , fax. +48426649102
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    Wólczańska 17
    90-731 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426649100, , fax. +48426649102
    REGON: 10007730100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lsi.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie kompleksowego doradztwa prawnego i ekonomicznego, dotyczącego zadań rewitalizacyjnych przez Zamawiającego, w odniesieniu do modeli biznesowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych – w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji – które mają być realizowane na tych Nieruchomościach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Świadczenie kompleksowego doradztwa prawnego i ekonomicznego, dotyczącego zadań rewitalizacyjnych przez Zamawiającego, w odniesieniu do modeli biznesowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych – w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji – które mają być realizowane na tych Nieruchomościach” Doradztwo świadczone będzie również w zakresie spełnienia przez Zamawiającego warunków wykonywania powierzenia, które zostały wskazane w Uchwale nr 47/2019 Zgromadzenia Wspólników Spółki pod firmą Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi z dnia 17 grudnia 2019r. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1 Doradztwo prawne i ekonomiczne w odniesieniu do procedur pozyskiwania nieruchomości na obszarze rewitalizacji przez Zamawiającego, w tym również przedstawienie Zamawiającemu rozwiązań, które pozwolą na pozyskanie od Miasta Łodzi nieruchomości w sposób eliminujący występowanie pomocy publicznej. 1.1.2 Doradztwo prawne i ekonomiczne w zakresie spełnienia warunków wykonywania powierzenia przez Zamawiającego, które zostały wskazane w Uchwale nr 47/2019 Zgromadzenia Wspólników Spółki pod firmą Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi z dnia 17 grudnia 2019 r. (Załącznik nr 1 do OPZ), w szczególności: 1.1.2.1 doradztwo obejmujące przygotowanie planu dotyczącego sposobu gospodarowania Nieruchomościami zawierającego charakterystykę przyjętych funkcji zlokalizowanych w poszczególnych Nieruchomościach z uwzględnieniem warunków wykonywania powierzenia; 1.1.2.2 doradztwo obejmujące przygotowanie strategii i planu pozyskiwania najemców Nieruchomości uwzgledniającego warunki wykonywania powierzenia, obejmującego założenia i cele procesu rewitalizacji; 1.1.2.3 doradztwo obejmujące przygotowanie raportu zawierającego: a) weryfikację aktualnej w danym roku wysokości Rekompensaty na okres powierzenia, b) Projekcję finansową wynikającą z warunków wykonywania powierzenia, c) plan usługi określający parametry odnoszące się do jakości oraz wydajności świadczonej usługi w ogólnym interesie gospodarczym (UOIG); 1.1.3 Doradztwo w ramach dialogów technicznych prowadzonych przez Zamawiającego dotyczących modeli współpracy z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji inwestycji kubaturowych oraz zarządzania Nieruchomościami. 1.1.4 Doradztwo obejmujące przygotowanie dokumentów niezbędnych do wyłonienia podmiotów zewnętrznych w zakresie zarządzania Nieruchomościami, w szczególności dotyczących udzielenia zamówienia publicznego, w tym w szczególności: wzoru umowy, Opisu Przedmiotu Zamówienia, opisu warunków udziału w postępowaniu przetargowym etc. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79111000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Kompletna oferta powinna zawierać: a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; d) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia swoich zasobów (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów), sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ; e) stosowne pełnomocnictwo (a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika (oryginał lub odpis notarialny stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielonego przez osoby do tego upoważnione) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; g) uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019r. poz. 1010), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być oznaczone klauzulą: „informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019r. poz. 1010)” i dołączone do oferty. Zaleca się aby zostały umieszczone w nieprzeźroczystej kopercie, trwale spięte i dołączone na końcu oferty 15. Zalecane jest przez Zamawiającego złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron. Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie może być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza przesłanie Oświadczenia w terminie 3 dni faxem lub drogą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzenie w formie pisemnej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach