Przetargi.pl
„Świadczenie eksperckiej usługi informatycznej”

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie eksperckiej usługi informatycznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie eksperckiej usługi informatycznej. Zamówieniem objęty jest wybór eksperta (zespołu eksperckiego) z dziedziny informatyki, który: - określi strategię rozwoju systemów informatycznych Departamentu Transportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego oraz u podmiotów współpracujących z DT, - będzie stanowił wsparcie merytoryczne dla Zamawiającego podczas przygotowania i prowadzenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy systemów informatycznych, - będzie merytorycznie nadzorował realizację systemów przez wykonawcę. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) konsultacje i uzgodnienia z Zamawiającym, reprezentowanym przez Departament Transportu, Operatorami oraz Organizatorami Publicznego Transportu Zbiorowego Województwa Wielkopolskiego w zakresie: a) ustalenia wykorzystywanego przez nich oprogramowania, b) opracowania strategii rozwoju systemów informatycznych Zamawiającego. 2) wykonanie Koncepcji, zawierającej w szczególności opis istniejącego u Zamawiającego oprogramowania oraz strategię rozwoju systemów informatycznych Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 4 do SIWZ, 3) reprezentację Zamawiającego na Konferencji w Budapeszcie, która odbędzie się w I połowie 2021 r. 4) reprezentację Zamawiającego podczas zdalnych konsultacji z partnerami Programu, 5) wykonanie Szczegółowego Opisu Produktu zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 4 do SIWZ - SOPZ, 6) świadczenie usług doradczych podczas przygotowania i prowadzenia postępowania na wybór Wykonawcy IT, 7) świadczenie usług nadzoru nad wdrożeniem oprogramowania przez wyłonionego Wykonawcę IT, 8) dokonanie odbioru oprogramowania wdrożonego przez wyłonionego Wykonawcę IT. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ (SOPZ) oraz załączniku nr 3 do SIWZ (Istotne postanowieniach umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych), wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): a) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – upoważniające do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) w przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub innego podmiotu – upoważniające do działania odpowiednio w imieniu Wykonawcy lub innego podmiotu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. UWAGA: Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających lub prokurentów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, w miejsce pełnomocnictwa, winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby) lub jako prokurenta – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3) pisemne wyjaśnienie, w którym Wykonawca wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – w przypadku pojawienia się w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Wyjaśnienie należy złożyć w oryginale. 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5) Wykaz osób / osoby wskazanych/wskazanej na potrzeby przyznania punktów w kryterium oceny ofert „Dodatkowe doświadczenie Kierownika projektu” stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli oferta nie będzie zawierała ww. wykazu lub informacje będą niepełne, nie będzie podlegała odrzuceniu. W takim przypadku oferta odpowiednio otrzyma 0 pkt lub ocena punktowa zostanie stosownie obniżona w ramach kryterium, które będzie oceniane na podstawie powyższych informacji, 6) Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji na zasadach określonych w art. 22a niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdz. V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ). 7) W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru - załącznik nr 2C do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach