Przetargi.pl
świadczenie dostępu do szerokopasmowego Internetu o prędkości co najmniej 6 Mb/s do wskazanych lokali mieszkalnych 167 Beneficjentów Ostatecznych, zamieszkujących na terenie miasta Świdnicy, w ramach kontynuacji Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie dostępu do szerokopasmowego Internetu o prędkości co najmniej 6 Mb/s do wskazanych lokali mieszkalnych 167 Beneficjentów Ostatecznych, zamieszkujących na terenie miasta Świdnicy, w ramach kontynuacji Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. PRZEDMIOT zamówienia obejmuje: 1. Uruchomienie (aktywacja) i utrzymanie łącza oraz świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu w okresie 01.01.2016 r. - 30.09.2018 r. (33 miesiące), o prędkości pobierania danych - co najmniej 6 Mbs, wysyłanie danych - brak limitu transferu danych, we wskazanych lokalach mieszkalnych 167 Beneficjentów Ostatecznych (BO), zamieszkujących na terenie miasta Świdnicy. 2. Przyznanie i utrzymanie adresacji IP dla każdego BO. 3. Zapewnienie transmisji danych bez limitu. 4. Skonfigurowanie urządzeń dostępu do Internetu. Urządzenia niezbędne do uzyskania dostępu do Internetu stanowią własność Wykonawcy. 5. Dostarczenie wszystkich materiałów (np. kable, gniazda, końcówki RJ-11, RJ-45) niezbędnych do wykonania podłączeń. 6. Aktywacja łącza Internetowego oraz dostęp do sieci Internet przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i przez 33 miesiące dla 167 gospodarstw domowych BO - dostępność łącza minimum 99,0 %. 7. Podanie i utrzymanie numeru telefonu serwisu czynnego w dni robocze minimum 8 godzin dziennie oraz adresu e-mail, służących zgłaszaniu usterek w korzystaniu z usługi dostępu do Internetu. 8. Usuwanie zgłoszonych awarii w czasie maksymalnie 72 godzin od momentu zgłoszenia. Przy liczeniu ww. terminu nie bierze się pod uwagę dni wolnych od pracy i świątecznych. Zamawiający dopuszcza, iż w przypadku fizycznego uszkodzenia urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu, po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu, Wykonawca wykonuje naprawę w ramach gwarancji, przy czym w przypadku uszkodzenia urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu z winy Beneficjenta Ostatecznego stwierdzonej protokolarnie, naprawa mająca na celu przywrócenie dostępu do Internetu i rozwiązanie zaistniałych (zgłoszonych) problemów będą odpłatne dla Zamawiającego. 9. Przenoszenie i aktywacja łączy Internetowych na nowy adres wskazany przez Zamawiającego, w sytuacjach konieczności wprowadzenia zmian składu - adresu Beneficjentów Ostatecznych. Koszty ewentualnych aktywacji łączy Internetowych w nowych miejscach zamieszkania BO bądź w miejscu zamieszkania nowych BO - ponosi Wykonawca. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w latach 2010 - 2015 miało miejsce 40 zmian adresów BO, (bądź wprowadzenie nowych BO w miejsce rezygnujących z udziału w Projekcie). 10. Umożliwienia Zamawiającemu bieżącego monitorowania jakości otrzymywanej usługi (w tym statystyki korzystania z łączy Internetowych). 11. Dostarczone urządzenia winny być bezobsługowe, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu muszą być gotowe do pracy i umożliwiać realizację usługi korzystania z Internetu. W przypadku niemożliwości zapewnienia przez Wykonawcę bezobsługowego korzystania z Internetu - Zamawiający dopuszcza instalację dodatkowego oprogramowania i urządzeń pod warunkiem udostępnienia licencji, zainstalowania, skonfigurowania i poinstruowania Beneficjentów o sposobie korzystania z dodatkowego oprogramowania i urządzeń. 12. Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii powodującej przerwy w korzystaniu z usługi dostępu do Internetu w sytuacji, gdy awarią w jednym terminie objętych będzie 15-tu lub więcej Beneficjentów. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o przewidywanym czasie jej usunięcia. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii łączy oraz naprawami lub wymianą sprzętu, włącznie z dojazdem i zamontowaniem sprzętu u Beneficjentów Ostatecznych. 14. Wprowadzony i obowiązujący Wykonawcę Regulamin świadczenia usług Internetowych, mający zastosowanie przy świadczeniu przez Wykonawcę usług Internetowych w warunkach prowadzenia działalności wolnorynkowej, ma zastosowanie do usług świadczonych na rzecz Zamawiającego tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy postanowienia tam zawarte nie są sprzeczne lub mniej korzystne dla Zamawiającego niż zapisy zawarte w niniejszym SIWZ i umowie. 15. Dostarczone i montowane u BO urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE. 16. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i realizacją ww. przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfikacją przedmiotu zamówienia, to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. MIEJSCEM WYKONYWANIA USŁUGI są gospodarstwa domowe Beneficjentów Ostatecznych, zamieszkujących na terenie miasta Świdnicy, wskazane przez Zamawiającego. 4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. 5. WARUNKI realizacji, odbioru i rozliczenia dostaw: 5.1. Warunki realizacji dostaw: - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami projektu umowy; - wszystkie dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe; - do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; - każdy termin montażu urządzeń i aktywacjiuruchomienia łącza Internetowego Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z każdym z Beneficjentów Ostatecznych indywidualnie - telefonicznie lub osobiście; - Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody i zniszczenia budynków lub mienia powstałe w trakcie i w związku z realizacją zamówienia, jak również wobec osób trzecich. 5.2. Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia, tj.: - rozpoczęcie realizacji zamówienia - rozumiane jako prace przygotowawcze - w dniu podpisania umowy, - uruchomienie aktywacja usługi - rozumiane jako rozpoczęcie świadczenia usługi dostępu do Internetu dla wszystkich 167 BO - od 01.01.2016 r., - zakończenie realizacji zamówienia - rozumiane jako zakończenie świadczenia usługi dostępu do Internetu dla wszystkich 167 BO - 30.09.2018 r. (tj. po 33 miesiącach). 5.3. Warunki odbioru przedmiotu umowy: - Wykonawca zakończy roboty w takim terminie, by korzystanie z dostępu do Internetu przez wszystkich 167 BO było możliwe od dnia 01.01.2016 r. - Po zakończeniu robót i uruchomieniu usługi dostępu do Internetu zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego, w protokole odbioru wpisane zostaną ustalenia dokonane w toku odbioru. - W przypadku stwierdzenia wad lub braku prawidłowego działania łączy Internetowych (brak dostępu do Internetu) w trakcie dokonywania odbioru - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenia bez wad lub zapewnić prawidłowe działanie łączy Internetowych (zapewnić dostęp do Internetu) w terminie do 5 dni od dnia stwierdzenia wad. 5.4. Warunki rozliczenia przedmiotu umowy: - zadanie wymienione w części III SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA rozliczone będzie comiesięcznymi fakturami częściowymi (trzydzieści trzy faktury częściowe), za udostępnienie usługi dostępu do Internetu dla 167 BO, - do pierwszej faktury Wykonawca dołączy protokół odbioru podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego, zawierający zbiorcze zestawienie BO, u których aktywowano usługę dostępu do Internetu, - należności za faktury zostaną uregulowane po przedstawieniu Zamawiającemu oświadczenia Podwykonawcy o uregulowaniu przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań w pełnej wartości usług wykonanych przez Podwykonawcę lub po pisemnym oświadczeniu Wykonawcy, że usługi wykonywał siłami własnymi; - termin płatności faktury ustala się do 21 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu łącznie z wymaganymi załącznikami; - szczegółowe warunki rozliczenia prac są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.11.2015r. przed godz. 09.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w Banku nr konta 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, UWAGA Wykonawcy: W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata, - złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych), z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 UPZP, tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, - złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert, 4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty. 5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą, bieg terminie związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom, zgodnie z art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prędkość pobieranych danych z Internetu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach