Przetargi.pl
Świadczenie dostępu do szerokopasmowego Internetu o prędkości co najmniej 2 Mb/s do wskazanych lokali mieszkalnych 167 Beneficjentów Ostatecznych, zamieszkujących na terenie miasta Świdnicy w ramach kontynuacji Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie dostępu do szerokopasmowego Internetu o prędkości co najmniej 2 Mb/s do wskazanych lokali mieszkalnych 167 Beneficjentów Ostatecznych, zamieszkujących na terenie miasta Świdnicy w ramach kontynuacji Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Uruchomienie (aktywacja) i utrzymanie łącza oraz świadczenie usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu w okresie 01.01.2014 r. - 31.12.2015 r. (24 miesiące) o prędkości pobierania danych - co najmniej 2 Mb/s, wysyłanych danych - co najmniej 256 Kb/s, we wskazanych lokalach mieszkalnych 167 Beneficjentów Ostatecznych (BO), zamieszkujących na terenie miasta Świdnicy. 2. Przyznanie i utrzymywanie adresacji IP dla każdego BO. 3. Zapewnienie transmisji danych bez limitu. 4. Skonfigurowanie urządzeń dostępu do Internetu i przeszkolenie w sposobie konfiguracji osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Urządzenia niezbędne do uzyskania dostępu do Internetu stanowią własność Wykonawcy. 5. Dostarczenie wszystkich materiałów (np. kable, gniazda, końcówki RJ-11, RJ-45) niezbędnych do wykonania podłączeń. 6. Aktywacja łącza Internetowego oraz dostęp do sieci Internet przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i przez 24 miesiące dla 167 gospodarstw domowych BO - dostępność łącza: minimum 99,0 %. 7. Podanie i utrzymywanie numeru telefonu serwisu czynnego w dni robocze minimum 8 godzin dziennie oraz adresu e-mail, służących zgłaszaniu usterek. 8. Usuwanie zgłoszonych awarii w czasie maksymalnie 72 godzin od momentu zgłoszenia. Przy liczeniu ww. terminu nie bierze się pod uwagę dni wolnych od pracy i świątecznych. 9. Przenoszenie i aktywacje łączy Internetowych na nowy adres wskazany przez Zamawiającego, w sytuacjach konieczności wprowadzenia zmian składu Beneficjentów Ostatecznych. 10. Umożliwienie Zamawiającemu bieżącego monitorowania jakości otrzymywanej usługi (w tym statystyki korzystania z łączy). 11. Dostarczone urządzenia winny działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu muszą być gotowe do pracy i umożliwiać realizację usługi korzystania z Internetu. 12. Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii powodujących przerwy w korzystaniu z usługi dostępu do Internetu i przewidywanym czasie jej usunięcia. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii łączy oraz naprawami lub wymianą sprzętu, włącznie z dojazdem i zamontowaniem sprzętu u Beneficjentów Ostatecznych. Dostarczone i montowane u BO urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności z CE. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i realizacją ww. przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia, to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72411000-4 dostawcy usług internetowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania oferty, tj. przed 13.11.2013 r. przed godz. 09:00. 3.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z tym, że wadium złożone w: a)pieniądzu: należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b)gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 45 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c)innej niż pieniądz formie: należy złożyć w kasie Zamawiającego jako depozyt za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Do oferty należy dołączyć potwierdzenie realizacji przelewu lub oryginał złożenia depozytu. 6.Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania z ofertą, przy czym bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 10. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach