Przetargi.pl
Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)5384103
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)5384103
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Politechnika Lubelska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej. 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały czas obowiązywania umowy zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby realizującej przedmiot zamówienia w zakresie bieżącej pracy związanej z obsługą kart, zgodnie z § 10 Wzoru umowy. 3. Zamawiający zobowiązuje się utrzymać poziom minimum 100 sztuk karnetów imiennych dla użytkowników/pracowników w każdym miesiącu obowiązywania umowy, uprawniających do wstępu na teren obiektów sportowo rekreacyjnych i korzystania z jego zasobów, z zastrzeżeniem, że w okresie wakacyjnym: lipiec, sierpień, wrzesień liczba karnetów imiennych może wynosić min. 60 sztuk. Maksymalna liczba zakupionych dla pracowników kart może wynieść 300 sztuk z możliwością korygowania ilości kart na każdy następujący miesiąc obowiązywania umowy. 4. Umowa zostanie zawarta na czas określony, od 01.11.2020 r. do 30.10.2021r. lub do wyczerpania łącznej maksymalnej kwoty umownej, o której mowa w § 4 ust. 2 Wzoru Umowy, w zależności od tego, która z wymienionych okoliczności nastąpi wcześniej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom, a także (jeśli dotyczy) niezbędne informacje dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach