Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81)5384103
- Data zamieszczenia: 2020-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81)5384103
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Politechnika Lubelska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej. 2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały czas obowiązywania umowy zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby realizującej przedmiot zamówienia w zakresie bieżącej pracy związanej z obsługą kart, zgodnie z § 10 Wzoru umowy. 3. Zamawiający zobowiązuje się utrzymać poziom minimum 100 sztuk karnetów imiennych dla użytkowników/pracowników w każdym miesiącu obowiązywania umowy, uprawniających do wstępu na teren obiektów sportowo rekreacyjnych i korzystania z jego zasobów, z zastrzeżeniem, że w okresie wakacyjnym: lipiec, sierpień, wrzesień liczba karnetów imiennych może wynosić min. 60 sztuk. Maksymalna liczba zakupionych dla pracowników kart może wynieść 300 sztuk z możliwością korygowania ilości kart na każdy następujący miesiąc obowiązywania umowy. 4. Umowa zostanie zawarta na czas określony, od 01.11.2020 r. do 30.10.2021r. lub do wyczerpania łącznej maksymalnej kwoty umownej, o której mowa w § 4 ust. 2 Wzoru Umowy, w zależności od tego, która z wymienionych okoliczności nastąpi wcześniej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom, a także (jeśli dotyczy) niezbędne informacje dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Bełżycach dla uczestników projektu pn. „Senior w Gminie Bełżyce” Zadanie od 1 do 9
Dodano: 2023-05-05 - Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Seniorzy na pięć plus"
Dodano: 2021-09-27 - Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, dzieci oraz osób towarzyszacych
Dodano: 2021-01-19 - Świadczenie usług sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, dzieci oraz osób towarzyszących.
Dodano: 2020-11-13 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo – rekreacyjnych pracownikom Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej
Dodano: 2019-12-10 - Świadczenie usług sportowo – rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, dzieci oraz osób towarzyszących OP-IV.272.101.2019.AO
Dodano: 2019-11-18 - Świadczenie usług korzystania z basenu sportowego oraz siłowni na rzecz żołnierzy zawodowych 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej będącej na zaopatrzeniu 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 18/19/N
Dodano: 2019-05-14 - Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2019-04-17 - Realizacja zajęć i warsztatów dla uczestników projektu pn. „Seniorzy na pięć plus”
Dodano: 2019-04-02 - Świadczenie usług korzystania z basenu sportowego oraz siłowni na rzecz żołnierzy zawodowych 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej będącej na zaopatrzeniu 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Dodano: 2019-03-15