Przetargi.pl
Świadczenie doradztwa inwestycyjnego dla Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa do 31.12.2013r.

Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6284504 , fax. 022 6280375
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rada Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa
    ul. Wspólna 2 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6284504, fax. 022 6280375
    REGON: 00109171400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radaopwim.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie doradztwa inwestycyjnego dla Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa do 31.12.2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa inwestycyjnego dla Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, tj.: wykonywanie czynności doradztwa inwestycyjnego w ramach realizowanych przez Radę Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa inwestycji na terenie kraju i za granicą, a w szczególności: 1. udział w doborze wykonawcy dokumentacji projektowej, dokonywanie stosownych uzgodnień i wyjaśnień, dokonywanie weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 2. udział w wyborze wykonawcy robót budowlanych; 3. sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do obsługi Zamawiającego będzie pozostawała do dyspozycji Zamawiającego średnio 40 godzin tygodniowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1.1.2.1. posiadają doświadczenie w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę doradztwa inwestycyjnego w zakresie: a) udziału w doborze wykonawcy dokumentacji projektowej, dokonywania stosownych uzgodnień i wyjaśnień oraz b) dokonywania weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz c) udziału w wyborze wykonawcy robót budowlanych i sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego - w związku z realizacją inwestycji polegających na budowie lub remoncie cmentarzy wojennych i ofiar wojen oraz budowie obiektów upamiętniających za granicą (w tym na terenie Rosji lub Litwy lub Ukrainy lub Białorusi); 1.1.2.2. dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczenia, znającą co najmniej jeden język obcy (w tym język rosyjski). 1.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy załączą do oferty następujące dokumenty: 1.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 1.1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 1.1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 1.1.5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radaopwim.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach