Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
ul. Białobrzeska 11 11
02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
REGON: 14070016300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie bieżących czynności Administrowania w lokalach i budynkach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy wg wykazu adresowego na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest świadczenie bieżących czynności Administracyjnych w budynkach: a) lokale mieszkalne - ul. Opaczewska 16 - 39 lokali mieszkalnych, 4 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 1 822,76 m2. Budynek, w którym powstała wspólnota mieszkaniowa. - Al. Niepodległości 227/233 - 27 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 1322,06 m2. Budynek, w którym powstała wspólnota mieszkaniowa. b) budynki i lokale mieszkalne - ul. Siewierska 13 - 4 lokale mieszkalne, 2 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 290,4 m2, budynek o łącznej powierzchni 1353,00 m2. Budynek wyposażony w instalacje wod-kan, c. o., elektryczną, gazową. - ul. Pawińskiego - 30 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 1 303,78 m2. Budynek wyposażony w instalacje wod-kan, c. o., ccw, elektryczną, gazową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) należy wpłacać na konto bankowe Bank Handlowy Nr 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Ustawy, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania licencji zarządcy nieruchomości bądź złożenia oświadczenia, iż do wykonania zamówienia zostanie zatrudniona osoba posiadająca licencje zarządcy nieruchomości. c) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe i kontraktowe) za szkody, które mogą wyniknąć w związku z niewłaściwym wykonaniem bądź zaniechaniem czynności administrowania, o sumie gwarancyjnej w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, nie mniejszej niż wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2114) d) posiadają minimum roczne doświadczenie polegające na administrowaniu, na podstawie umów aktualnych w dacie złożenia oferty, budynkami mieszkaniowymi, których powierzchnia użytkowa wynosi nie mniej niż 5 000 m2. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 0/1 (nie spełnia warunku/spełnia warunek).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 15: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy (dla osoby), uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. f) Dokument - świadectwo nadania licencji zawodowej Zarządcy Nieruchomości uprawniającej do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami wydanym na podstawie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (dla osoby), lub pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż do wykonania zamówienia będzie zatrudniał osobę posiadającą świadectwo nadania licencji zawodowej Zarządcy Nieruchomości uprawniającej do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami wydanym na podstawie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (dla podmiotu zbiorowego) - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku złożenia ww. oświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia licencji osoby zatrudnionej przed podpisaniem umowy. g) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe i kontraktowe) za szkody, które mogą wyniknąć w związku z niewłaściwym wykonaniem bądź zaniechaniem czynności administrowania, o sumie gwarancyjnej w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, nie mniejszej niż wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2114) - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ h) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ i) Wykazu potwierdzający posiadanie minimum roczne doświadczenie polegające na administrowaniu, na podstawie umów aktualnych w dacie złożenia oferty, budynkami mieszkaniowymi, których powierzchnia użytkowa wynosi nie mniej niż 5 000 m2 - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ j) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 15.2 SIWZ, zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie Centralnym Ośrodkiem Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu
Dodano: 2016-02-03 - Zarządzanie targowicą miejską przy ul. 1 Maja oznaczoną w ewidencji gruntów nr 1091/1 o powierzchni 5 241m2 , ul. Targowej oznaczoną w ewidencji gruntów nr 595/2 o powierzchni 19 696m2 i ul. Berka Joselewicza oznaczoną w ewidencji gruntów nr 947/1 o powierzchni 201m2. - łączna powierzchnia 25 138m2 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r
Dodano: 2015-12-15 - Pełnienie czynności operatora zarządzającego zabytkowymi obiektami Resursy i Kręgielni w Żyrardowie
Dodano: 2015-12-09 - Świadczenie bieżących czynności Administrowania w budynkach biurowych przy ul. Batorego 14 i 20 w Warszawie
Dodano: 2015-11-20 - Administrowanie nieruchomością położoną w Ostrołęce przy ul. gen. A.Gorbatowa 15
Dodano: 2015-11-02 - Usługa administrowania nieruchomością
Dodano: 2015-06-30 - Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ulicy Polnej w Przasnyszu.
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie czynności operatora zarządzającego zabytkowymi obiektami Resursy i Kręgielni w Żyrardowie
Dodano: 2014-12-15 - Świadczenie bieżących czynności Administrowania w budynkach biurowych przy ul. Batorego 14 i 20 w Warszawie
Dodano: 2014-12-11 - Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu
Dodano: 2014-09-23