Przetargi.pl
Świadczenie bieżących czynności Administrowania w budynkach biurowych przy ul. Batorego 14 i 20 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11 11
    02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
    REGON: 14070016300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie bieżących czynności Administrowania w budynkach biurowych przy ul. Batorego 14 i 20 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest świadczenie bieżących czynności Administracyjnych w budynkach przy ul. Batorego 14 i 20 - Budynki jednopiętrowe z pomieszczeniami biurowymi. Budynki biurowe użytkowane są przez różne firmy. Teren wokół budynku jest oświetlony, ale nie jest ogrodzony. Powierzchnia budynku przy ul. Batorego 14 - 2010,0 m2, kubatura 6796,0m3, w tym 88 pomieszczeń użytkowych. Powierzchnia budynku przy ul. Batorego 20 - 1918,0 m2, kubatura 6480,0m3 w tym 75 pomieszczeń użytkowych. Obiekty wyposażone w instalację elektryczną, centralnego ogrzewania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) należy wpłacać na konto bankowe Bank Handlowy Nr 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Ustawy, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania licencji zarządcy nieruchomości bądź złożenia oświadczenia, iż do wykonania zamówienia zostanie zatrudniona osoba posiadająca licencje zarządcy nieruchomości. c)posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe i kontraktowe) za szkody, które mogą wyniknąć w związku z niewłaściwym wykonaniem bądź zaniechaniem czynności administrowania, o sumie gwarancyjnej w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, nie mniejszej niż wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2114) d)posiadają koncesja MSW i A na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia e)posiadają minimum roczne doświadczenie polegające na zarządzaniu i administrowaniu na podstawie umów lub uchwał wspólnot aktualnych w dacie złożenia oferty, budynkami użytkowymi, których powierzchnia użytkowa wynosi nie mniej niż 5 000 m2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy (dla osoby), uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; f)koncesja MSW i A na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż do wykonania zamówienia będzie zatrudniał osobę posiadającą ww. koncesję. W przypadku złożenia ww. oświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia koncesji osoby zatrudnionej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) przed podpisaniem umowy; g)Dokument - świadectwo nadania licencji zawodowej Zarządcy Nieruchomości uprawniającej do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami wydanym na podstawie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (dla osoby), lub pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż do wykonania zamówienia będzie zatrudniał osobę posiadającą świadectwo nadania licencji zawodowej Zarządcy Nieruchomości uprawniającej do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami wydanym na podstawie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (dla podmiotu zbiorowego). W przypadku złożenia ww. oświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia licencji osoby zatrudnionej przed podpisaniem umowy; h)pisemne oświadczenie Wykonawcy, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe i kontraktowe) za szkody, które mogą wyniknąć w związku z niewłaściwym wykonaniem bądź zaniechaniem czynności administrowania, o sumie gwarancyjnej w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, nie mniejszej niż wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2114) - wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ; i)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych; j)Wykazu potwierdzający posiadane minimum roczne doświadczenie polegające na zarządzaniu i administrowaniu na podstawie umów lub uchwał wspólnot aktualnych w dacie złożenia oferty, budynkami użytkowymi, których powierzchnia użytkowa wynosi nie mniej niż 5 000 m2; k)dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 15.2 lit. j) SIWZ, zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach