Przetargi.pl
Świadczenie bieżącej obsługi prawnej dla Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji sp. z o.o.

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 61-441 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. 398
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6686984 , fax. 61 6686992
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 28 Czerwca 1956 r. 398 398
    61-441 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6686984, fax. 61 6686992
    REGON: 63030345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pptp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie bieżącej obsługi prawnej dla Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie bieżącej obsługi prawnej dla Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji sp. z o.o. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych w sposób uwzględniający wszystkie wytyczne i wymogi wymienione w projekcie istotnych postanowień umowy (Część II SIWZ wraz z załącznikami). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją zamówienia oraz sposób współpracy Wykonawcy z Zamawiającym sformułowane zostały w istotnych postanowieniach umowy - projekt istotnych postanowień umowy wraz z jej załącznikami (część II SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie bieżącej obsługi prawnej (wraz z rozliczeniem w formie najmu lokali biurowych przez Wykonawcę): A. bieżąca obsługa prawna: 1. udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie projektów pism oraz opinii prawnych związanych z działalnością prowadzoną przez Zamawiającego m.in. realizacją przedsięwzięć, w które Zamawiający jest zaangażowany bezpośrednio lub pośrednio (jako akcjonariusz lub udziałowiec) tj.; Poznański Park Technologiczno Przemysłowy w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. (PPTP), budowa parkingu przy ul. Skośnej w Poznaniu, - budowa parkingu i budynku usługowo-biurowego przy ul. Za Bramką w Poznaniu, uzbrojenie terenów dla potrzeb Osiedla Michałowo-Sowice w Poznaniu, uzbrojenie terenu Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Poznaniu, - galeria handlowa MM przy ul. Marcinkowskiego w Poznaniu (Galeria MM SPV sp. z o.o.), - Andersia Property sp. z o.o. , Andersia Retail sp.z o.o., - budowa budynku ABC przy ul. Królowej Jadwigi w Poznaniu (Andersia Business Centre sp. z o.o.), - budowa hotelu przy ul. Głogowskiej w Poznaniu (C and M SA), - rewitalizacja Starej Gazowni w Poznaniu, 2. opiniowanie pod względem prawnym regulaminów, instrukcji a także projektów uchwał organów Zamawiającego, 3. sporządzanie projektów umów według przedstawionych przez Zamawiającego założeń, 4. reprezentowanie Zamawiającego na zgromadzeniach wspólników i walnych zgromadzeniach spółek oraz radach nadzorczych w których Zamawiający posiada udziały lub akcje, 5. zastępstwo procesowe za zwrotem zasądzonych przez sąd kosztów zastępstwa procesowego, 6. potwierdzanie zgodności dokumentów przygotowanych przez Zamawiającego ze stanem formalnoprawnym, 7. udział w posiedzeniach zarządu i rady nadzorczej Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń, 8. przygotowywanie dokumentacji formalnoprawnej w ramach przeprowadzanych przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówienia publicznego według przedstawionych przez Zamawiającego założeń merytorycznych obejmujących w szczególności przedmiot zamówienia i inne uwarunkowania techniczne, 9. reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz w toku prowadzonych kontroli a także, na żądanie Zamawiającego, reprezentowanie go w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego działając jako pełnomocnik Zamawiającego w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, póz. 759 ze zm.), 10. przygotowywanie dokumentacji formalnoprawnej w ramach przeprowadzanych przez Zamawiającego postępowań o udzielenie koncesji na roboty budowlane lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9.01.2009 r. o koncesji na roboty budowlane lub usługi (Dz.U. Nr 19, poz. 101 ze zm.) albo o zawarcie umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 9.01.2009 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. Nr 19, poz. 100 ze zm.), 11. świadczenie pomocy prawnej na rzecz podmiotów będących najemcami w stosunkach z Zamawiającym, najmującymi biura na terenie PPTP w uzgodnionym z Zamawiającym zakresie obejmującym udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz przeprowadzanie szkoleń - w wymiarze do 15 roboczogodzin w miesiącu. 12. Powyższe świadczenia nie obejmują doradztwa podatkowego, sporządzania koncepcji prawno-biznesowych oraz obsługi transakcji mających za przedmiot nieruchomości lub składniki finansowego majątku trwałego. B. najem lokali biurowych: 1. Należne Wykonawcy wynagrodzenie pokrywane będzie świadczeniem niepieniężnym w postaci prawa najmu obejmującego prawo odpłatnego używania lokalu użytkowego o łącznej powierzchni 162,36 m2 (słownie: sto sześćdziesiąt dwa metry kwadratowe i 36/100) znajdującego się na l kondygnacji budynku położonego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 wraz z wyposażeniem oraz prawem korzystania z innymi najemcami z części wspólnych budynku a także 2 miejsc postojowych w parkingu podziemnym zlokalizowanym na kondygnacji -l (minus jeden) budynku oraz 2 miejsc postojowych przez budynkiem. 2. Wykonawcy nie służy uprawnienie zamiany świadczenia Zamawiającego, o którym mowa w punkcie powyżej na świadczenie pieniężne w złotych polskich. 3. W przypadku, gdy wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie niższe niż wartość prawa najmu brutto, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić na rzecz Zamawiającego różnicę w pieniądzu w złotych polskich. 4. W przypadku, gdy wartość prawa najmu brutto, będzie niższa niż wynagrodzenie należne Wykonawcy, Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić Wykonawcy różnicę w pieniądzu w złotych polskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000 PLN (dziesięć tysięcy i 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pptp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach