Przetargi.pl
świadczenie bieżącej obsługi prawnej dla Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.

Polski Komitet Normalizacyjny - WIF ogłasza przetarg

  • Adres: 00-050 Warszawa, ul. Świętokrzyska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 556 75 18 , fax. 22 556 78 61
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polski Komitet Normalizacyjny - WIF
    ul. Świętokrzyska 14 14
    00-050 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 556 75 18, fax. 22 556 78 61
    REGON: 01041540800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizowanie i prowadzenie normalizacji krajowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie bieżącej obsługi prawnej dla Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymagania ogólne. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na bieżącej obsłudze prawnej we wszystkich kwestiach prawnych, jakie wynikają z prowadzonej przez Zamawiającego działalności z wyłączeniem spraw z zakresu zamówień publicznych. 1.2. W zakres bieżącej obsługi prawnej wchodzi w szczególności: 1.2.1. Udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz opinii prawnych w sprawach zgłaszanych przez komórki organizacyjne PKN, w tym związanych z funkcjonowaniem systemu normalizacji, 1.2.2. Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych, opiniowanie ich pod względem prawnym, 1.2.3. Wsparcie w opracowywaniu zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp. 1.2.4. Udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych, 1.2.5. Windykacja zleconych należności, 1.2.6. Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Polski Komitet Normalizacyjny, opiniowanie projektów tych umów i porozumień, 1.2.7. Zastępstwo prawne i procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych i karnych: reprezentacja Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w postępowaniach przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, Sądem Najwyższym, sądami i organami administracyjnymi, organami egzekucyjnymi, urzędami i instytucjami, 1.2.8. Informowanie Zamawiającego o zmianach w przepisach prawnych dotyczących jego działalności, 1.2.9. Udzielanie pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich zadań, 1.2.10. Inne czynności niezbędne do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wymagania szczegółowe. 2.1. Wymaga się, aby w celu wypełniania obowiązków, o których mowa w pkt. 1, Wykonawca zapewnił w trakcie trwania umowy dyspozycyjność jednego, wskazanego przez Wykonawcę Radcy Prawnego lub Adwokata, wpisanego na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców prawnych lub listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką. 2.2. Wymaga się, aby osoba, o której mowa w pkt. 2.1., wykonywała bieżącą obsługę prawną w siedzibie Polskiego Komitetu Normalizacyjnego 1 raz w tygodniu, 5 godzin dziennie, w godzinach 10.00- 15.00 lub innych godzinach ustalonych uprzednio z Zamawiającym oraz w przypadkach wymagających niezbędnej konsultacji na wezwanie Zamawiającego. W czasie usprawiedliwionej nieobecności, w celu zapewnienia bieżącej obsługi prawnej PKN, wymaga się wyznaczenia zastępcy. 2.3. Dni tygodnia, w których Wykonawca będzie wykonywał bieżącą obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego zostaną ustalone przez Strony przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. 2.4. W pozostałe dni tygodnia Wykonawca będzie świadczył bieżącą obsługę prawną w wymiarze łącznym do 10 godzin za pomocą środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość (telefon, faks, poczta elektroniczna). 2.5. Obsługa prawna w tej części, w której wymaga świadczenia usług związanych z realizacją przedmiotu umowy poza siedzibą Zamawiającego tj. stawiennictwa przed sądem, urzędem lub innymi organami i instytucjami będzie wykonywana w ramach godzin określonych w pkt. 2.2. , z zastrzeżeniem przypadków uzgodnionych z Zamawiającym. 2.6. Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę w ramach realizowanej bieżącej obsługi prawnej i przesyłane na wskazany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej, w przypadku uznania przez Zamawiającego za konieczne, będą opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.7. Czas niezbędny do wykonania czynności zleconej w ramach bieżącej obsługi prawnej w formie, o której mowa w pkt. 2.4. będzie każdorazowo uzgadniany przez Strony. 2.8. Poza wynagrodzeniem ryczałtowym, w razie reprezentowania Zamawiającego przed sądem, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zasądzone na rzecz Zamawiającego od strony przeciwnej tytułem zwrotu kosztów zastępstwa prawnego, płatne po ich uzyskaniu od strony przeciwnej. 2.9. W przypadku zastępstwa prawnego w postępowaniu egzekucyjnym, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego zwrot kosztów zastępstwa, po skutecznym przeprowadzeniu egzekucji i wpływie na rzecz Zamawiającego pełnej należności zasądzonej tytułem wykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustalono w kwocie 8 000 zł. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 67 1010 1010 0050 6313 9120 0000 przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej dołącza się w postaci oryginalnych dokumentów do ofert i składa w jednej kopercie z ofertą. 5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 6. Wadium wnosi się na czas co najmniej równy okresowi związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach