Przetargi.pl
SVA/K/4620-11/2020: „Wykonanie robót zewnętrznych branży budowlanej przy budynku nr 151 w ramach remontu i rozbudowy placów manewrowych i drogi wewnętrznej na terenie JW. Skład Duninów”. Zadanie 21743.

AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
    ul. Ignacego Paderewskiego 6
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
    REGON: 14298987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SVA/K/4620-11/2020: „Wykonanie robót zewnętrznych branży budowlanej przy budynku nr 151 w ramach remontu i rozbudowy placów manewrowych i drogi wewnętrznej na terenie JW. Skład Duninów”. Zadanie 21743.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zewnętrznych branży budowlanej przy budynku nr 151 w ramach remontu i rozbudowy placów manewrowych i drogi wewnętrznej na terenie JW. Skład Duninów. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do wyceny przedmiotu zamówienia oraz przedmiary robót (3 egz.), stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 9do SIWZ – dokumentacja jawna, część dokumentacji projektowej - Projekt zagospodarowania terenu - jest dokumentem niejawnym o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. Dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Kierownika Jednostki Organizacyjnej – p. Marka JASSAK (dopuszcza się również w formie fax i e-mail: 062 725 22 51; krotoszyn@sinevia.pl, magdalena.dominiak@sinevia.pl do Pełnomocnika ds. OIN AMW SINEVIA). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930. Ponadto Zamawiający informuje, że każdy pracownik, aby dostać się na teren budowy w JW. Skład Duninów, musi posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej, a także aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Szczegółowych Wymaganiach w zakresie ochrony informacji niejawnych, stanowiących załącznik nr 3 do projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach