AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/J/4620-5/2020: Dostawa materiałów teletechnicznych na zadanie 42316 Rząska. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów teletechnicznych według zestawienia w postaci formularz cenowego z rozładunkiem na wskazanym miejscu Kompleks Wojskowy Rząska ul Krakowska 2. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim, instrukcje stanowiskowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania do 40% zakresu przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy lub możliwość zwiększenia do 40% zakresu przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze formularza cenowego, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą. Dokumentacja i schematy instalacji teletechniki oznaczone są klauzulą ZASTRZEŻONE i wgląd do niech może odbyć się w siedzibie Zamawiającego po złożeniu pisemnego wniosku do Kierownika Jednostki Organizacyjnej AMW SINEVIA Pana Marka Jassak (email: biuro@sinevia.pl) zawierającego informacje dot. numeru zadania w ramach którego ma zostać udostępniona dokumentacja oraz wskazaniu osób które z daną dokumentacją będą się zapoznawać. Do przedmiotowego wniosku należy załączyć poświadczone za zgodność kopie dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min ZASTRZEŻONE - zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742). tj. ważnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub ważnego upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE oraz aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych osób wskazanych we wniosku. Dokumentacja jest do wglądu w punkcie ewidencyjnym KZB Jarosław po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z pełnomocnikiem ochrony Pan Tomasz Maj – tel. 606-478-749 lub kierownikiem punktu ewidencyjnego KZB Jarosław Panią Beatą Pawlak tel .606 319 690. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA UNITÓW STOMATOLOGICZNYCH W PRZYCHODNIACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PRAGI-PÓŁNOC
Dodano: 2020-10-21 - SVA/J/4620-67/2020: Dostawa materiałów teletechnicznych według zestawienia w postaci formularza cenowego i załączonych opisów.
Dodano: 2020-10-13 - SVA/J/4620-27/2019: Dostawa materiałów teletechnicznych, kamer i depozytora kluczy w ramach zadania 01652 Warszawa.
Dodano: 2019-04-26 - DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA UNITÓW STOMATOLOGICZNYCH W 3-CH PRZYCHODNIACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PRAGI-PÓŁNOC
Dodano: 2018-07-31 - DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA UNITÓW STOMATOLOGICZNYCH W 3-CH PRZYCHODNIACH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PRAGI-PÓŁNOC
Dodano: 2018-07-05 - Dostawa, montaż i instalacja unitów stomatologicznych w Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznym w Warszawie, ul. Borysa Sawinkowa (dawniej Dąbrowszczaków) 5a
Dodano: 2018-05-14 - DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA UNITÓW STOMATOLOGICZNYCH w Centrum Diagnostyczno-Specjalistycznym w Warszawie, ul. Dąbrowszczaków 5a
Dodano: 2017-11-13