AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, Paderewskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
REGON: 142989877 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/BZ/4620-5/2023: Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy w AMW Sinevia Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy w AMW Sinevia Sp. z o.o.Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zawiera w szczególności:1) Zapewnienie dostępu do aktualizacji Oprogramowania systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy i ich instalacji u Zamawiającego,2) Świadczenie usług asysty technicznej w zakresie systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy,3) Realizacja Usług Rozwoju w wymiarze nie większym niż 1000 Godzin Roboczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się że:dysponuje lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:1. Koordynator/Kierownik utrzymania systemu - co najmniej 1 osoba - posiadająca:a) wykształcenie wyższe,b) co najmniej 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora/Kierownika zespołu utrzymaniowego, z czego co najmniej 1 rok doświadczenia musi być związanyze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER.2. Programista (system SIMPLE.ERP) - co najmniej 1 osoba - posiadająca:a) wykształcenie wyższe,b) znajomość technologii systemu SIMPLE.ERP,c) co najmniej 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji programisty w zespole utrzymaniowym, z czego co najmniej 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER.3. Programista (system XPRIMER) - co najmniej I osoba - posiadająca:a) wykształcenie wyższe,b) znajomość technologii systemu XPRIMER,c) co najmniej 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji programisty w zespole utrzymaniowym, z czego co najmniej 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER.4. Specjalista o kompetencjach administratorsko - instalacyjnych - co najmniej 1 osoba - posiadająca:a) wykształcenie wyższe,b) co najmniej 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert doświadczenie w zakresie budowy systemów informatycznych oraz uczestnictwo w roli administratora w realizacji, co najmniej 1 projektu, w których powstał System oparty na SIMPLE.ERP i/lub XPRIMER.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór autorski i serwis systemów AMMS i InfoMedica
Dodano: 2024-01-02 - Usługa wsparcia dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI)
Dodano: 2023-12-21 - Dostarczenie wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu do wykonywania kopii bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z usługą Asysty Technicznej Wykonawcy
Dodano: 2023-11-23 - ”Świadczenie usługi serwisowej na oprogramowanie Aleph”
Dodano: 2023-09-25 - Monitorowanie oraz asysta dla środowiska IT GIOŚ
Dodano: 2023-09-04 - świadczenie usług asysty technicznej w zakresie eksploatacji produktów i usług wdrożonych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej w podziale na 4 części.
Dodano: 2023-07-14 - ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA (ASYSTY TECHNICZNEJ) I ROZWOJU SYSTEMU UDOSTĘPNIANIA DANYCH O POMOCY PUBLICZNEJ (SUDOP)
Dodano: 2023-07-11 - ,,Wsparcie producenta do licencji na system pocztowy’’
Dodano: 2023-06-16 - usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica Plus/Asseco Medical Management Solution Plus
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
Dodano: 2023-05-05