Przetargi.pl
Sukcesywny zakup w sieci stacji paliw na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, paliw płynnych oraz oleju opałowego w podziale na dwie części.

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia ogłasza przetarg

  • Adres: 01-473 Warszawa, ul. Antoniego Kocjana 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 328 60 01 , fax. 22 328 60 50
  • Data zamieszczenia: 2015-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
    ul. Antoniego Kocjana 3 3
    01-473 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 328 60 01, fax. 22 328 60 50
    REGON: 14273269300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup w sieci stacji paliw na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, paliw płynnych oraz oleju opałowego w podziale na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup w sieci stacji paliw na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej paliw płynnych oraz oleju opałowego, w podziale na dwie części: Część I-Dostawa paliw płynnych Część II-Dostawa oleju opałowego 1.Części przedmiotu zamówienia: Część I:Dostawa paliw płynnych 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup w sieci stacji paliw na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej paliw płynnych, tj. oleju napędowego według normy PN-EN 590, benzyny bezołowiowej Pb 95 według normy PN-EN 228, odpowiadających wymogom zawartym w aktualnym rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441, z późn. zm.), oraz produktów pozapaliwowych i usług dostępnych na stacjach paliw (np.: oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, opłaty za autostradę) na podstawie elektronicznych kart paliwowych. - maksymalna ilość oleju napędowego: 70 000,00 litrów; - maksymalna ilość benzyny bezołowiowej PB 95: 50 000,00 litrów; Ilości oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej stanowią ilości prognozowane, dlatego też z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb zamawiającego w trakcie realizacji umowy (podyktowane warunkami niezależnymi od Zamawiającego), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia realizacji umowy maksymalnie do 65% zamawianych ilości. Oznacza to, że zamawiający zamówi nie mniej niż 45 500 litrów oleju napędowego oraz 32 500 litrów benzyny bezołowiowej PB 95 (w przeciągu 24 miesięcy).W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa wyżej, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 2)Aktywowane elektroniczne karty paliwowe zabezpieczone kodem dostępu PIN umożliwiające bezgotówkowy zakup paliwa w ilościach detalicznych będą wydawane w terminie 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku / zamówienia na karty (wzór wniosku Załącznik Nr 9). Za dostarczenie takiej karty Wykonawca może pobierać jednorazową opłatę w wysokości stałej podanej w ofercie. 3)Wykonawca umożliwi składanie wniosków / zamówień na karty w formie pisemnej, elektronicznej (Załącznik Nr 9) 4)Przewidywana liczba kart paliwowych, które będą przedmiotem zakupu w zamówieniu wynosi 30 sztuk. 5)W przypadku zgubienia, kradzieży lub zniszczenia karty paliwowej Wykonawca zobowiązuje się do unieważnienia takiej karty oraz wydania, dostarczenia nowej karty i jej aktywowania w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia w formie pisemnej, elektronicznej lub za pomocą strony internetowej. Za dostarczenie takiej karty Wykonawca może pobierać jednorazową opłatę w wysokości stałej podanej w ofercie. 6)Karty paliwowe muszą umożliwiać zakup benzyny bezołowiowej, oleju napędowego, oraz produktów pozapaliwowych i usług dostępnych na stacjach paliw w ramach kwoty określonej w umowie. 7)Karty paliwowe będą oznaczone indywidualnym numerem identyfikacyjnym oraz będą zabezpieczone kodem dostępu PIN 8)Wykonawca rejestruje rodzaj zakupionego paliwa i innych produktów, datę i miejsce transakcji, ilość litrów/szt., wartość zakupu, numer rejestracyjny pojazdu oraz stan licznika. 9)Zamawiający zastrzega, że karty nie mogą być objęte programami lojalnościowymi. 10)Karty paliwowe wystawione na Zamawiającego powinny być oznaczone Stanowiskiem służbowym Pracownika (karty na okaziciela) i numerem rejestracyjnym pojazdu, na podstawie stosownych wniosków przekazanych przez Zamawiającego. 11)Na karcie paliwowej w oparciu o pisemne zapotrzebowanie będą zakodowane następujące dane: nazwa Użytkownika, numer rejestracyjny pojazdu, limit paliwowy (jednorazowy, tygodniowy, miesięczny, kwartalny - do wyboru) dla każdego pojazdu, rodzaj paliwa, produkty pozapaliwowe - limit wartościowy, stan licznika, okres ważności, dane dodatkowe. 12)W przypadku, gdy wydana karta paliwowa będzie wadliwa lub ulegnie uszkodzeniu w trakcie jej użytkowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dostarczenia nowej karty paliwowej w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego na piśmie lub drogą elektroniczną. 13)W przypadku zmiany danych zakodowanych w karcie Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz aktywowania nowej karty paliwowej w terminie 10 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia w formie pisemnej, elektronicznej lub za pomocą strony internetowej. Za dostarczenie takiej karty Wykonawca może pobierać jednorazową opłatę w wysokości stałej podanej w ofercie. 14)Wykonawca zobowiązuje się wydać użytkownikowi karty paliwowej dowód każdej transakcji, za którą dokonano płatności przy pomocy tejże karty, zawierający co najmniej takie dane jak: data oraz miejsce transakcji (adres stacji paliw), ilość zakupionego paliwa oraz jego cena jednostkowa (za litr), stan licznika, ilość zakupionych produktów pozapaliwowych lub usług oraz ich cena jednostkowa, jak również wartość całkowita transakcji. 15)Wykonawca zapewni Zamawiającemu bieżący monitoring transakcji dokonywanych za pomocą wydanych kart paliwowych na swoich stronach internetowych zawierający w szczególności takie dane jak: data transakcji, miejsce transakcji, ilość zakupionego paliwa, cena jednego litra zakupionego paliwa, wartość zakupionego paliwa, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego oraz stanu licznika pojazdu. 16)Rozliczenia za zakupy dokonywane kartami paliwowymi dokonywane będą 2 razy w miesiącu,w okresach rozliczeniowych od 1 do 15-stego dnia miesiąca oraz od 16 dnia do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. W terminie 7 dni po upływie danego okresu rozliczeniowego Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT. Do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć wystawiony niezwłocznie po zakończonym okresie rozliczeniowym zbiorczy raport z dokonanych transakcji bezgotówkowych w okresie za jaki wystawiona będzie faktura, który prześle Zamawiającemu w wersji elektronicznej (plik Exel). 17)Raport o którym jest mowa w pkt 16 zawierał będzie następujące dane: a)datę realizacji transakcji, b)miejsce zakupu, numer stacji c)rodzaj zakupionego produktu, d)ilość zakupionego paliwa w litrach, e)cenę 1 litra paliwa w złotych netto, z wyszczególnionym podatkiem VAT oraz podaną ceną brutto, f)cenę oraz rodzaj zakupionych produktów pozapaliwowych lub usług, g)numer karty paliwowej, h)numer rejestracyjny pojazdu, i)stan licznika, j)grupy towarowe określające zakupione towar, k)dane dodatkowe wg ustaleń z Zamawiającym, l)stawka VAT. 18)Zapłata wynagrodzenia nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy podany przez Wykonawcę na fakturze VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z prawidłowo sporządzonym raportem 19)Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień: 09132100-4 benzyna bezołowiowa 09134220-5 paliwo do silników diesla Część II: Dostawa oleju opałowego 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego. Dostarczony olej opałowy musi odpowiadać wymaganiom norm: PN-C-96024:2001. OLEJ OPAŁOWY- w jednorazowej dostawie: od 1 600 l do 24 000 l w zależności od zapotrzebowania określonego przez Zamawiającego. Przewidywana całkowita ilość ok. 24 000 l (w przeciągu 24 miesięcy). 2)Ilość oleju opałowego jest ilością prognozowaną, dlatego z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy (podyktowane warunkami niezależnymi od Zamawiającego), Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia realizacji umowy maksymalnie do 65 % zamawianej ilości. Oznacza to, że zamawiający zamówi nie mniej niż 15 600 litrów oleju opałowego (w przeciągu 24 miesięcy). W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa wyżej, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do maksymalnej ilości zamawianego oleju wynoszącej 24 000 litrów. 3)Produkt musi posiadać atesty i świadectwo jakości producenta (lub jednostki upoważnionej do wykonywania stosownych badań w tym zakresie), dołączone do każdej dostawy. 4)Wykonawca udziela gwarancji na jakość przedmiotu zamówienia,zgodnie z obowiązującymi normami na poszczególne rodzaje paliw. 5)Wykonawca jest zobowiązany dostosować osprzęt - do wlewu istniejącego w zbiornikach Zamawiającego. 6)Olej opałowy spełniać ma następujące parametry: a)gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 0,860 g/cm3 b)temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C c)lepkość kinetyczna w 20°C nie wyższa niż 6,00 mm2/s d)zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m e)zawartość wody nie większa niż 200/mg/kg f)całkowita zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg g)wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg 7)Zamawiający będzie dokonywał zakupu oleju opalowego zgodnie z ceną ofertową obowiązującą w okresie trwania umowy dostawy. 8)Płatność za zakupiony olej opałowy będzie dokonywana w terminie do 30 dni licząc od daty dostarczania prawidłowo wystawionej faktury wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi bezusterkowe dostarczenie wykonania dostawy. 9)Wykonawca (wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postepowania) zobowiązany będzie do dostawy zamówionego oleju własnym transportem i na swój koszt. 10)Rozładunek oleju opałowego nastąpi z zastosowaniem pompy przy autocysternie. 11)Autocysterna musi być wyposażona w legalizowany licznik tankowania. Świadectwo legalizacji licznika tankowania będzie okazywane przy każdej dostawie. 12)Wykonawca do każdej dostarczonej partii oleju przedłoży atest i świadectwo jakości, potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego. 13)Zamawiający o terminie dostawy będzie informował pisemnie, co najmniej z 7 dniowym wyprzedzeniem, podając ilość oleju jaką zamierza zakupić. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pisemnego zrezygnowania z zakupu danej partii oleju już po zgłoszeniu zamówienia jednak nie później niż na jeden dzień przed planowanym terminem dostawy. 14)W przypadku odmowy dostawy lub niedostarczenia oleju opałowego w terminie określonym w zamówieniu, Zamawiającemu przysługuje prawo awaryjnego zakupu u innego dostawcy i dokonania obciążenia Wykonawcy kosztami tej dostawy (refaktura kosztów zakupu). 15)Dwukrotna odmowa lub niedostarczenia oleju opałowego może skutkować wypowiedzeniem umowy z winy Wykonawcy. 16)Za wszelkie szkody wynikające z niewłaściwego realizowania zamówienia odpowiada podmiot wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu. 17)Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień: 09135100-5 olej opałowy 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 3.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia. 5.Podwykonawstwo 1)Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 Pzp informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Brak wskazania podwykonawcy oznacza, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne, 2)Jeżeli Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, a zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1,Załącznik Nr 2) wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 3)Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (zgodnie z rozdziałem VI ust. 1 pkt 4) - 5) SIWZ), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2) wykazać te podmioty oraz części zamówienia, które będą im powierzone i złożyć dokumenty o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) - 6) SIWZ, dotyczące tych podmiotów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1)dla Części I zamówienia-12000,00 PLN. 2)dla Części II zamówienia-1800,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego. Nr rachunku 20 1130 1017 0020 1458 9320 0002. 4.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu numer sprawy 1.03.2015.D Część..Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty. 5.Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 05. Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty. 6.Zwrot wadium, zatrzymanie wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbmazovia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach