Komunalny Zakład Użyteczności Publicznej ogłasza przetarg
- Adres: 77-430 Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 26a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2638585 , fax. 67 2638583
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Użyteczności Publicznej
ul. Władysława Jagiełły 26a 26a
77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
tel. 67 2638585, fax. 67 2638583
REGON: 57006356500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów służbowych Komunalnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Krajence w roku 2010 - benzyny bezołowiowej Pb 95, - oleju napędowego ON, z tankowaniem na stacji paliw dostawcy w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów służbowych Komunalnego Zakładu Użyteczności Publicznej w Krajence w roku 2010r.: benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości ok. 2000 litrów, oleju napędowego On w ilości ok. 20000 litrów, z tankowaniem na stacji paliw Dostawcy znajdującej się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Dostawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. oświadczenie, iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie, iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ, 4. oświadczenie zgodnie z art. 44 w/w ustawy - załącznik nr 5 SIWZ, 5. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta - załącznik nr 6 do SIWZ, 6. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym np. aktualna koncesja na obrót paliwami płynnymi - załącznik nr 7 do SIWZ, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 8 do SIWZ, 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 9. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - należy złożyć niżej wymienione dokumenty: 9. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 10 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - należy złożyć niżej wymienione dokumenty: 10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 11 do SIWZ, 11. dokument (paragon lub faktura), z którego będzie wynikało, iż ceny jednostkowe paliwa wymienione w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) są cenami detalicznymi zakupu paliwa na Państwa stacji paliw - załącznik nr 12 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust procentowy do ceny dnia zakupionego paliwa
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw płynnych dla pojazdów będących w posiadaniu Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-06-28 - Zakup benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa cysternami samochodowymi oleju napędowego (PN-EN590:2013) oraz usługa bezgotówkowego tankowania benzyną bezołowiową 95 pojazdów Spółki Wodno - Ściekowe GWDA z podziałem na zadania
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa /sprzedaż/ paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju naędowego
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa oleju napędowego, benzyny pb 95 oraz artykułów pozapaliwowych do środków transportowo-sprzętowych Nadleśnictwa Piaski na stacji paliw wykonawcy w okresie od 2016.01. do 2016.12.31 sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego
Dodano: 2015-12-22 - Zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
Dodano: 2015-12-17 - w sprawie przetargu na sprzedaż PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW NA ROK 2016 DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W KONINIE
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa paliw
Dodano: 2015-12-11 - sukcesywne dostawy etyliny 95 i oleju napędowego
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 poprzez tankowanie jednostek transportowych zamawiającego na stacji paliw wykonawcy oraz artykułów pozapaliwowych w okresie od 2016.01.04 do 2016.12.31 sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego
Dodano: 2015-12-10