Przetargi.pl
„Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 11 części”

Centrum Usług Logistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226013329 , fax. +48226015011
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Logistycznych
    ul. Słoneczna 37
    00-789 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226013329, fax. +48226015011
    REGON: 14273254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cul.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja gospodarki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 11 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Sukcesywny zakup mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 11 części”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331170-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w postępowaniu: w kwocie: dla części nr 1- 1000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych, dla części nr 2 – 1000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych, dla części nr 3 – 100 zł, słownie: sto złotych, dla części nr 4 – 1000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych, dla części nr 5 – 900 zł, słownie: dziewięćset złotych, dla części nr 6 – 200 zł, słownie: dwieście złotych, dla części nr 7 – 800 zł, słownie: osiemset złotych, dla części nr 8 – 300 zł. słownie: trzysta złotych, dla części nr 9 – 300 zł, słownie: trzysta złotych, dla części nr 10 – 300 zł, słownie: trzysta złotych, dla części nr 11 – 800 zł, słownie: osiemset złotych, przed upływem terminu składania ofert, określonym w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu polegające na posiadaniu kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594,1893, z 2016r. poz. 65).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać w szczególności: 1) OŚWIADCZENIE (dla Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego - w przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego OŚWIADCZENIE składa każdy z nich); 2) Formularz oferty wraz z formularzem cenowym osobny dla każdej części 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałania, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 114 oraz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 6) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach