Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2018-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny zakup druków, świadectw, dyplomów, legitymacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup druków, świadectw, dyplomów, legitymacji (dalej Druki). Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Ilości wskazane w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Wymagania techniczne i jakościowe. Dostarczane Druki muszą: odpowiadać wszystkim cechom określonym w Załączniku nr 1A (folder plików) i 1B do SIWZ, być wolne od wad fizycznych, fabrycznie nowe, to jest posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania. Zamawiający jest uprawniony do odmowy dostarczonych Druków, w szczególności gdy: stwierdzi rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych Druków a przedstawionymi w SIWZ lub Zamówieniu, Druki będą uszkodzone lub zawierały wady uniemożliwiające ich użycie w pełnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że wzory Druków załączone do SIWZ, na skutek zmian w powszechnie obowiązujących przepisach, w szczególności Rozporządzeniach Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczących Druków, bądź w zarządzeniach wewnętrznych Rektora Uniwersytetu Opolskiego, mogą ulec zmianie, niemającej jednak wpływu na cenę (wartość wynagrodzenia Wykonawcy) i jakość przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o zaistniałej zmianie Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- [D/01/2023] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism oraz akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2023-04-11 - [D/35/2022] Sukcesywny druk i dostawa druków na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2022-08-23 - Sukcesywny druk i dostawa dzienników ćwiczeń laboratoryjnych i kart pracy studenta dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2021-02-24 - Sukcesywny druk i dostawa dzienników ćwiczeń laboratoryjnych i kart pracy studenta dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa druków potwierdzenia odbioru korespondencji w sprawach egzekucyjnych, podatkowych i karnych skarbowych, na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Ministerstwa Finansów
Dodano: 2020-10-02 - Wykonanie usługi polegającej na wydaniu „Przewodnika po opolskich rezerwatach”
Dodano: 2020-09-22 - Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych i okolicznościowych, świadectw oraz dyplomów na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2020-09-21 - Wydanie publikacji poświęconej zagadnieniom związanym ze zwalczaniem gatunków inwazyjnych.
Dodano: 2020-09-18 - Druk i sukcesywna dostawa książek wraz z materiałem ilustracyjnym, czasopism i informatorów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa druków potwierdzenia odbioru korespondencji w sprawach egzekucyjnych, podatkowych i karnych skarbowych, na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Ministerstwa Finansów
Dodano: 2019-09-10