Przetargi.pl
Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej E95 w systemie bezgotówkowym w 2014 roku

Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Słoneczna 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7652151 , fax. 22 7652151
  • Data zamieszczenia: 2013-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku
    ul. Słoneczna 51 51
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7652151, fax. 22 7652151
    REGON: 01563101600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej E95 w systemie bezgotówkowym w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej - etyliny 95 do urządzeń technicznych będących we władaniu Komunalnego Zakładu Budżetowego, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w szacowanej ilości maksymalnie 1000 litrów (do kanistrów), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00. Podana wyżej ilość paliwa jest ilością szacunkową. Rzeczywista ilość pobieranych paliw uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw, w zależności od jego bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zrealizowania zakupu w ilości co najmniej 50% ogólnej ilości benzyny, o których mowa w pkt. 4.1. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu; zwiększenia bądź zmniejszenia ilości paliwa niż ilość określona w pkt. 4.1. pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy; zakupu benzyny ze stałym przez cały okres trwania umowy upustem i marżą wskazanymi w ofercie Wykonawcy. Zakup paliw odbywać się będzie sukcesywnie, poprzez ich pobieranie przez upoważnione przez Zamawiającego osoby, na stacjach paliw Wykonawcy. Wykaz osób uprawnionych do pobierania paliw będzie stanowił załącznik do umowy. Benzyna bezołowiowa oferowana przez Wykonawcę musi odpowiadać swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach, tj.: musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). Wykonawca zaoferuje dostawę benzyny na stac-ji/-jach paliw spełniając-ej/-ych wymogi przewidziane przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 243, poz. 2063 ze zm.). Wykonawca zapewni ciągłość dostaw, co najmniej codziennie od godz. 700 do 2200. Zakup paliw będzie odbywał się bezgotówkowo - przelewem. Rozliczenie finansowe za pobrane paliwa następować będzie na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT. Wykonawca będzie wystawiał faktury za pobrane paliwo z wyszczególnieniem nazwy Zamawiającego, imienia i nazwiska osoby upoważnionej do pobierania paliwa w imieniu Zamawiającego, ceny obowiązującej w chwili pobierania paliwa, wartości podatku VAT oraz należności do zapłaty z uwzględnieniem ewentualnego rabatu. W ramach zamówienia Wykonawca bezpłatnie wyda i dostarczy Zamawiającemu nie później niż terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy, aktywowane elektroniczne karty paliwowe zabezpieczone kodem dostępu bezgotówkowego zakupu paliwa w ilościach detalicznych. Przewidywana liczba osób upoważnionych do tankowania benzyny bezołowiowej E95. Tankowanie odbywać się będzie do kanistrów. W przypadku zmiany danych osób upoważnionych do pobierania paliwa lub zwiększenia ich liczby Wykonawca bezpłatnie wyda dodatkowe karty zabezpieczone kodem. Wykonawca zobowiązuje się wydać i aktywować dodatkowe karty w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zmiany. W przypadku zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty. Wykonawca zobowiązuje się do unieważnienia takiej karty oraz wydania bezpłatnie nowej karty i aktywowania jej w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zagubienia, kradzieży lub zniszczenia karty. Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego utraty lub kradzieży lub zniszczenia. Karty muszą umożliwiać zakup paliwa. Wykonawca rejestruje rodzaj zakupionego paliwa, datę i miejsce transakcji, ilość, wartość zakupu oraz dane osoby, która pobrała paliwo. Zamawiający zastrzega, że karty nic mogą być objęte programami lojalnościowymi. Strony przewidują możliwość waloryzacji ceny 1 litra paliwa w przypadku zmiany ceny u producenta, u którego Wykonawca zaopatruje się w paliwo będące przedmiotem niniejszej umowy, bez konieczności zmiany niniejszej umowy. W celu ustalenia wysokości ceny zrewaloryzowanej Wykonawca jest obowiązany przedłożyć Zamawiającemu w dniu dostawy wydruk ze strony internetowej producenta paliwa (nazwę producenta należy podać w ofercie), zawierający cenę obowiązującą w dniu dokonywania dostawy. Cenę producenta pomniejsza się o upust, powiększa i o marżę. Wielkości marży, upustu dostawy określone są w ofercie przetargowej stanowiącej załącznik do umowy i nie podlegają zmianom, chyba, że na korzyść Zamawiającego. W celu obliczenia wzrostu cen producenta porównuje się cenę 1 litra paliwa zadeklarowaną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej z ceną ogłoszoną przez producenta na jego stronie internetowej w dniu odbioru paliwa przez Zamawiającego u Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach